اخبار بورس

سودده ترین و زیان ده ترین نمادهای هفته سوم خردادماه

بازار سهام، سومین هفته خرداد ماه را نیز با روند نزولی آغاز کرد و با تداوم دامنه نوسان دو درصدی و شاخص کل منفی به پایان برد و بازدهی منفی ۲۹ صدم درصدی را به ثبت رساند.در هفته سوم خردادماه، کدام نماد‌ها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، بازار سهام، سومین هفته خرداد ماه را نیز با روند نزولی هفته‌های ابتدایی خرداد ماه آغاز کرد و با تداوم دامنه نوسان دو درصدی به پایان برد.

در سومین هفته خردادماه، شاخص کل بورس از دو میلیون و ۸۲ هزار واحد با کاهش ۰.۳۲ درصدی به دو میلیون و ۷۵ هزار واحد در پایان هفته رسید و بازدهی منفی ۲۹ صدم درصدی را به ثبت رساند. شاخص هم‌وزن نیز با افت ۰.۹۱ درصدی از سطح ۶۷۹ هزار و ۱۷۰ واحدی در ابتدای هفته به ۶۷۲ هزار و ۹۶۸ واحد در پایان هفته رسید.

در هفته سوم خردادماه، کدام نماد‌ها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سوده‌ترین نماد‌های این هفته

در هفته سوم خردادماه نماد‌های وتجارت، شرنگی، شفام، نبروج، ثشرق، وشهر، تجلی، کماسه، ثجوان، شدوص بیشترین بازدهی را در میان نماد‌های دیگر داشتند. بیشترین بازدهی در  بازار سرمایه در هفته سوم خردادماه از آن نماد بانکی وتجارت شد که بازدهی خوب ۲۰ درصدی را برای سهامداران در پی داشت. در رتبه بعدی نماد شرنگی و شفام با ۱۰ درصد مثبت قرار داشتند، نبروج و ثشرق و وشهر با ۸ درصد در مقام بعدی ایستاد و نماد‌های تجلی و کماسه و ثجوان با ۷ درصد بازدهی مثبت در مقام چهارم قرار گرفتند، نماد‌های شدوص بازدهی ۶ درصدی را برای سهامداران به ارمغان آورد.

نکته قابل توجه این که نماد‌های بانکی در هفته سوم خردداماه در جایگاه سودده‌ترین نماد‌ها قرار داشتند.

زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته

اما زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته عبارت بودند از:

مادیرا، ومشان، وهنر، کیا، غنیلی، ودانا، وآتوس، کرومیت، غدانه و کیسون

نماد‌های مادیرا و ومشان با ۱۰ درصد بازدهی منفی،  وهنر، کیا، غنیلی، ودانا، وآتوس، کرومیت، غدانه و کیسون با ۹ درصد منفی کمترین بازدهی را در بازار سرمایه در هفته سوم خرداد ماه از آن خود کردند.

 

در زیر فهرست سودده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌ها را بر روی نمودار ملاحظه می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا