اخبار بورس

سهامداری که با خریدهای خود غگلپا را تکان داد!

بررسی های نبض بورس نشان می دهد که با ورود یک سهامدار عمده حقیقی به جمع سهامداران غگلپا این نماد روند رو به رشدی را در یک ماه اخیر تجربه کرده است. او کیست و در گذشته چه سهامی در سبد خود داشته است؟

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، بررسی‌های نبض بورس نشان می‌دهد که نماد غگلپا یکی از سه نمادی است که حداقل در یک ماه گذشته روند رو به رشدی را داشته است و بازدهی‌های خوبی را نصیب سهامداران خود کرده است.  

محاسبات نشان می‌دهد که این سهم در ۵ روزه، ۱۲ درصد بازدهی، در ۷ روزه ۱۷ درصد بازدهی، در ۱۴ روزه ۱۵ درصد بازدهی و در یک ماه گذشته ۲۷ درصد بازدهی را نصیب سهامداران خود کرده است. در بازاری که رو به نزول است این بازدهی‌ها در نوع خود جذاب می‌باشند.  

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این سهم از زمان ورود یک سهامدار عمده حقیقی بر روی تابلو شروع به رشد کرده است. در ادامه به بررسی و معرفی این سهامدار خواهیم پرداخت.

این سهامدار کیست؟

همان گونه که از تصویر زیر ملاحظه می‌گردد این سهامدار در روز معاملاتی گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸۴۷ هزار سهام غگلپا را به قیمت ۱.۴ میلیارد تومان خریداری کرده است.  

 خرید‌های این سهامدار در یک ماه اخیر که بر روی تابلوی سهامداران عمده غگلپا ظاهر شده است در نوع خود جالب می‌باشد. همان گونه که ملاحظه می‌گردد خرید‌های او از ۲۱ فروردی ۱۴۰۳ تا روز گذشته یعنی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ روند صعودی داشته است و در مجموع در این مدت سهام خود را از ۱۲.۱ میلیون سهم به ۲۱.۷ میلیون سهم رسانده است. تقریبا در بازه یک ماهه او ۹.۶ میلیون سهام غگلپا را تقریبا به قیمت ۱۲ میلیارد تومان خریداری کرده است.  

 بررسی‌های نبض بورس نشان می‌دهد که او در گذشته در سهام وشمال، وحافظ، غگیلا، میهن، شلعاب و البته ثعتما سهامدار عمده بوده است. کارنامه او در وشمال و وحافظ شاید چندان چنگی به دل نزند، اما در نماد‌های غگیلا، میهن، شلعاب و ثعتما عملکرد خوبی را به لحاظ بازدهی در مدت حضور داشته است.  

او کسی نیست جز محمد سلامت…

شاید هنوز رد پایی از نام او در غگلپا وجود نداشته باشد، اما بررسی صورت‌های مالی دو نماد ثعتما و وشمال در مدت حضورش در این دو نماد، ما را به اسم محمد سلامت رساند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا حضور او در غگلپا همچنان موجب روند صعودی این سهم خواهد بود یا خیر؟ پاسخ این پرسش را می‌توان در روز‌ها و هفته‌ها و ماه‌های آینده داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا