اخبار بورس

رونمایی کرمان موتور از غول شاسی بلند جدید خود + شرایط خرید

تجارت نیوز

شرکت کرمان موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کی ام سی X5، این خودرو را از طریق شرکت واسپاری کرمان به صورت لیزینگ اقساطی عرضه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از جذاب‌های مونتاژی شرکت کرمان موتور که اصالت چینی دارد، خودرو کی‌ام‌سی J7 است که امروزه به یکی از ترندهای بازار اتومبیل تبدیل شده است؛ هرچند که این خودرو از همان زمان رونمایی در سال ۲۰۲۱ میلادی، به‌خاطر طراحی جذاب و منحصربه‌فردش به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت.

کی‌ام‌سی J7 یا همان Sehol A5 Plus توسط زیرشاخه شرکت جک و بر اساس پلتفرم JAC J7 تولید شده است. در حقیقت این اتومبیل زیبا نخستین سدان تولیدی شرکت Sehol است که به غیر از ایرانی‌ها و چینی‌ها، روس‌ها نیز آن را تولید می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش با استفاده از سایت‌های اینترنتی قیمت صفر و کارکرده این سدان چینی را در اردیبهشت 1403 بررسی می‌کند.

قیمت کی ام سی J7 کرمان موتور

قیمت کارخانه‌ای کی ام سی J7 در 10 اردیبهشت 1403 حدود یک میلیارد و 280 میلیون تومان اعلام شده است، با این حال مدل صفر 1403 این خودرو هم اکنوندر بازار با قیمت حدودی یک میلیارد و 800 میلیون تومان معامله می‌شود؛ به عبارت دیگر قیمت کارخانه‌ای و بازار این خودرو حدودا 500 میلیون تومان تفاوت قیمت دارد.در همین راستا، یک خودرو صفر دیگر کی‌ام‌سی J7 که طراحی فست‌بک دارد، در برخی از آگهی‌ها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در آگهی این سدان مشکی مدل ۱۴۰۱، تأکید شده که کارکرد این اتومبیل صفر است و در این مدت در پارکینگ بوده است. به گفته مالک این اتومبیل، این خودرو تا اسفند ۱۴۰۶ گارانتی دارد.

خرید اقساطی کی‌ام‌سی J7 کرمان موتور

در آگهی دیگری، کی‌ام‌سی J7 به‌صورت اقساطی برای فروش آگهی شده است. شما می‌توانید این سدان اتوماتیک سفید مدل ۱۴۰۳ را به قیمت کل یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان خریداری کنید که از این رقم ۸۳۲ میلیون تومان به‌صورت پیش‌پرداخت خواهد بود و الباقی آن در ۳۶ قسط، ۴۰ میلیون‌تومانی ماهانه پرداخت می‌شود. در این آگهی آمده است که در صورت خرید، سند به نام مالک زده می‌شود و نیاز به ضامن هم ندارد.

خرید کی‌ام‌سی J7 کرمان موتور کارکرده

همچنین مدل کارکرده این خودرو مونتاژی با ۸ هزار کیلومتر کارکرد و سال ساخت ۱۴۰۲، یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان آگهی شده است. این سدان سفید، بی‌رنگ و وضعیت شاسی‌ها پلمپ است. در آگهی دیگری، یک دستگاه کی‌ام‌سی J7 مشکی با ۱۸ هزارتا کارکرد، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از نظر وضعیت بدنه، این خودرو بدون تصادف و خط‌وخش است.

 

منبع :

فردانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا