اخبار بورس

رئیسی از مردم عذرخواهی کند؛ این دولت در شأن ملت ایران نیست

تجارت نیوز

منصور حقیقت ‌پور، چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می‌آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، او افزود: نقطه ضعف این دولت را در عدم تراز در سطح مدیریتی می‌بینیم یعنی مدیریت موجود ناکافی است و نمی‌تواند مشکلات را حل کند و این ناترازی در زندگی روزمره مردم به شدت خودش را نشان می‌دهد. عدم توسعه در تدابیر اقتصادی سفره‌های مردم را کوچک‌تر، کم رنگ‌تر و بی رنگ تر کرده است.

عدم حل مشکلات اساسی کشور در حوزه های علمی و عمرانی، ناکافی بودن تلاش‌های بیرون از مرزها‌ برای تعامل بیشتر با دنیا و در نهایت حرکت در راستای یک جریان خشنوتندی که تعادل سیاسی کشور را برهم می‌زند، از مهم‌ترین نقاط ضعف دولت است.

دولت باید مبرا از هر جریانی باشد و  بر پایه یک استقلال و عقلانیت کشورداری کند اما دولت رییسی این چنین نیست.

حقیقت ‌پور تاکید کرد: ایراد اساسی بعدی دولت ایجاد فاصله اساسی و ایجاد گسل اجتماعی در کشور است که دولت بامردم پیدا کرده است. امروز مردم بدنبال آشتی با دولت نیستند مشکلات اساسی مانند اشتغال، مسکن و مسائل اقتصادی همه این‌ها باعث شده است که ملت از دولت رویگردان باشند.

او همچنین با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم و کارنامه این مجلس افزود: طرح‌هایی ‌در مجلس پیگیری شد که در اولویت مردم و کشور نبود. اگر مجلس خانه ملت است باید اولویت‌های ملت را تشخیص دهد. ۶۰ درصد این مجلس درصدد تصویب مصوبات درمورد حجاب بود در صورتی که مردم امروز نیازمند به قوانین، مقررات و تصمیمات مناسب اقتصادی هستند که گرفته نشد.

این چهره سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیتی که در انتخابات یازدهم اسفندماه مشاهده شد مشخص است مجلس آینده هم پیرو دولت خواهد بود و همان طرح‌ها و برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. مجلس یازدهم وکیل الدوله بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا