اخبار بورس

حمله موشکی و پهپادی یمن به 3 کشتی اسرائیل

تجارت نیوز

نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن 3 کشتی رژیم صهیونیستی طی عملیات موشکی و پهپادی در اقیانوس هند و خلیج عدن خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنابر گزارش شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، با صدور بیانیه ای از حمله به 3 کشتی صهیونیستی و یا وابسته به دشمن صهیونیستی در اقیانوس هند و خلیج عدن طی امروز (پنجشنبه / 20 اردیبهشت/ 9/5/2024 ) خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن در عملیاتی مشترک دو کشتی اسرائیلی ام‌اس‌سی دیگو (MSC Diego) و ام‌اس‌سی جینا (MSC GINA) را در خلیج عدن هدف حمله پهپادی و چند فروند موشک بالستیک قرار دادند.

نیروی موشکی نیز در دو عملیات کشتی ام‌اس‌سی ویتوریا (MSC VITTORIA) را یک بار در اقیانوس هند و بار دیگر دریای عربی هدف قرار داد که موشک به آن اصابت کرد.

در همین زمینه ضیف الله الشامی از رهبران جنبش انصارالله یمن روز سه شنبه (18 اردیبهشت ماه) به العالم گفت که در صورت توقف تجاوز به غزه و ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه، این جنبش از شدت عملیات خود علیه اهداف صهیونیستی خواهد کاست.

وی ادامه داد: اگر تجاوز کنونی به غزه متوقف و محاصره برداشته شود، شاید از شدت عملیات کاسته شود، اما مقاومت به عنوان یک اصل اساسی و فرهنگ به یاری خداوند متعال ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد که مسئله فلسطین، آزادسازی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی برای ما یک هدف راهبردی است که نمی توانیم از آن عقب نشینی کنیم.

 

کارگزاری آگاه

منبع :

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا