اخبار بورس

تحلیل پالایش ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام پالایش به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش پالایش نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام پالایش به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش پالایش نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل پالایش ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در تایم روزانه نماد در حال حرکت بر روی یک کانال فیبوناچی صعودی می‌باشد که مقاومت تراز ۰.۲ سه بار تاکنون مانع رشد قیمت سهم شده است که با هر بار برخورد قدرت آن کمتر می‌شود و احتمال شکست آن بیشتر. تراز ۰ نیز حمایت دینامیک مهم در این ابزار می‌باشد.

نماد همچنین نزدیک خط روند صعودی کوتاه مدت قرار گرفته است که کندل دوجی روز سه‌شنبه احتمال تغییر روند را برای روز بعدی نشان می‌دهد و اندیکاتور RSI نیز درون یک مثلث قرار گرفته است که شکست هر یک از اضلاع سوی حرکت نماد را برایمان آشکار‌تر خواهد کرد. هم زمان نماد بر روی حمایت باند وسط بولینگر فیبوناچی و کانال SSL قرار گرفته است که احتمال حمایت از قیمت دارد.

از منظر فیبوناچی اصلاحی نیز مقاومت تراز ۰.۵ مهمترین مقاومت استاتیک در مسیر رشد نماد ارزیابی می‌شود و با فاصله کمی دو قله نیز تشکیل شده که مقاومت استاتیک بعدی پس از این تراز محسوب می‌شوند.

خلاصه تحلیل تکنیکال پالایش

حمایت و مقاومت‌های استاتیک اغلب شامل یک محدوده هستند و یک نقطه متوسط از آن بیان شده است.

حمایت استاتیک (ثابت) اول: 

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: ۱۳۷۱۷۰

حمایت استاتیک (ثابت) سوم: ۱۲۰۹۰۰ الی ۱۲۴۰۰۰

حمایت استاتیک (ثابت) چهارم: ۱۱۲۶۱۰

حمایت استاتیک (ثابت) پنجم: ۱۰۴۲۲۰

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: ۱۵۲۳۹۰

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: ۱۵۸۴۹۰

مقاومت استاتیک (ثابت) سوم: ۱۶۷۶۱۰

مقاومت استاتیک (ثابت) چهارم: ۱۷۴۹۹۰

مقاومت استاتیک (ثابت) پنجم: ۲۱۶۸۸۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا