اخبار بورس

تحلیل سهام کچاد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش کچاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش کچاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل سهام کچاد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماد کچاد در تایم روزانه در یک کانال صعودی فیبوناچی در حال حرکت می‌باشد که اخیرا بین دو تراز ۰.۲ و ۰.۳ در حال نوسان است، لذا شکست و تثبیت بر ورای هر یک از این دو تراز دینامیک، از منظر این ابزار احتمال حرکت به سوی تراز بعدی را بیشتر می‌نماید.
اندیکاتور RSI که تریگر ورود نیز می‌توان باشد، در یک مثلث قرار گرفته است که شکست آن به بالا نشانه خوبی برای احتمال شروع روند صعودی می‌باشد.
خروج از ابر کومو و حرکتی که به پولبک بدان می‌تواند تعبیر شود و حمایت سقف ابر و کیجونسن کم ریسک بودن قیمت فعلی (با حدود ۲.۵ درصد احتمال اصلاح) را مادامی که دو حمایت یاد شده حفظ شوند نشان می‌دهد.
کانال SSL نیز مقاومت معتبر دینامیک در مسیر صعود نماد در نمودار مرتبط نشان داده شده است و نماد برای صعود نیاز به شکست آن دارد.
از منظر سوپرترند نیز شرایط فعلی در کوتاه مدت مادامی که حمایت متحرک مرتبط که در نمودار نشان داده شده است حفظ شود صعودی محسوب می‌شود.
در فیبوی اصلاحی نیز مقاومت تراز ۰.۳ با واکنش‌های دقیق آن بسیار معتبر ارزیابی می‌شود که در صورت شکست و تثبیت تا تراز بعدی فیبو احتمال رشد می‌باشد.
در نمودار با برچسب هفتگی یک مثلث (خط سبز و آبی) قابل استخراج است که به بالا در حال شکست می‌باشد که در صورت تثبیت یک رشد قابل توجه با توجه به ویژگی این تایم فریم می‌توان از نماد انتظار داشت. خطوط بنفش و آبی نیز حمایت‌های دینامیک در مسیر حرکت نماد در تایم هفتگی هستند.

خلاصه تحلیل تکنیکال کچاد

حمایت و مقاومت‌های استاتیک اغلب شامل یک محدوده هستند و یک نقطه متوسط از آن بیان شده است.

حمایت استاتیک (ثابت) اول: ۴۶۰۳

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: ۴۱۳۴

حمایت استاتیک (ثابت) سوم: ۳۶۴۳

حمایت استاتیک (ثابت) چهارم: ۳۴۶۵

حمایت استاتیک (ثابت) پنجم: ۳۳۰۳

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: ۴۸۹۲

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: ۵۰۷۳

مقاومت استاتیک (ثابت) سوم: ۵۶۵۴

مقاومت استاتیک (ثابت) چهارم: ۶۰۰۱

مقاومت استاتیک (ثابت) پنجم: ۶۵۹۳

 

  • تحلیل تکنیکال نماد‌ها روزهای زوج ساعت ۸:۳۰ صبح از سایت نبض بورس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا