اخبار بورس

تحلیل تکنیکال نمادهای وغدیر و میدکو

پیرو درخواست مخاطبان عزیز به تحلیل تکنیکال نمادهای شاخص‌ بازار می‌پردازیم. شایان ذکر است در کنار این تحلیل بررسی شرایط بنیادی هر سهم نیز برای انتخاب سرمایه‌گذاری حائز اهمیت می‌باشد. در این تحلیل قصد داریم به بررسی وضعیت دو نماد میدکو و وغدیر بپردازیم.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، حسن روح الامین | پیرو درخواست مخاطبان عزیز به تحلیل تکنیکال نمادهای شاخص‌ بازار می‌پردازیم. شایان ذکر است در کنار این تحلیل بررسی شرایط بنیادی هر سهم نیز برای انتخاب سرمایه‌گذاری حائز اهمیت می‌باشد. در این تحلیل قصد داریم به بررسی وضعیت دو نماد میدکو و وغدیر بپردازیم.

شایان ذکر است که این تحلیل ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش این نمادها نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل تکنیکال میدکو

نماد میدکو جزء سه نماد برتر که تاثیر منفی بر شاخص کل روز چهارشنبه داشتند بوده است.
نماد در حال حرکتی که هم می‌توان خنثی ارزیابی کرد هم منفی با شیب بسیار کم می‌باشد. بر اساس توالی حرکات شارپ و خنثی انتظار حرکت شارپ به یک سو می‌رود، با توجه به حمایت باند پایین چنگال اندروز و شرایط بنیادی کل بازار و تحلیه اغلب فروشندگان، احتمال اینکه این حرکت به بالا باشد بیشتر است. در تایم هفتگی در صورت رشد نماد تراز‌های دینامیک ۰.۶ و ۰.۷ با توجه به واکنش‌های پیشین مقاومت‌های دینامیک در مسیر رشد نماد خواهند بود.

تحلیل تکنیکال وغدیر

نماد وغدیر جزء سه نماد برتر که تاثیر مثبت بر شاخص کل روز چهارشنبه داشتند بوده است.
پیرو تحلیل پیشین با بازگشت دقیق از حمایت استاتیک ترکیبی کلاسیک و فیبوناچی اصلاحی و شکست خط روند نزولی در نزدیکی مقاومت استاتیک بعدی معادل تراز ۰.۶ فیبوناچی که از تراز‌های مهم این ابزار است در حال حرکت رنج یا خنثی است.
اندیکاتور‌های RSI MACD, همچنان سوی صعودی را نشان می‌دهند. مقاومت کیجونسن نیز شکسته شده است و در حال کراس مثبت با تنکانسن است که نشانه‌های خوبی از تداوم روند صعودی می‌باشند.

  • تحلیل تکنیکال نماد‌ها روز‌های زوج ساعت ۸:۳۰ از سایت نبض بورس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا