اخبار بورس

اولین واکنش کمپین بایدن به نمایش ضعیف او در مناظره با ترامپ

تجارت نیوز

جو بایدن با نادیده گرفتن نگرانی‌ها در مورد عملکردش در مناظره‌ با دونالد ترامپ، گفت که در این کارزار عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات ایالات متحده، با نادیده گرفتن نگرانی‌ها در مورد عملکردش در مناظره‌ با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور، و به خبرنگاران گفت که در این کارزار عملکرد خوبی داشته است.

به نوشته سی‌ان‌ان، زمانی که از بایدن در مورد فراخوان‌هایی که برای ترک رقابت پرسیده شد و این‌که آیا نگرانی‌ای در مورد عملکردش در مناظره‌ دارد، او به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حمله کرد و گفت: «نه، بحث کردن با یک دروغگو سخت است. نیویورک تایمز خاطرنشان کرد که او 26 بار دروغ گفته است، دروغ های بزرگ».

هم‌چنین بایدن در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه آیا بیمار است یا نه، گفت که گلو درد دارد.

از سوی دیگر، مشاوران بایدن هم شروع به واکنش نسبت به هراس دموکرات‌ها کردند و گفتند که او به این مسایل عادت کرده است

یکی از مشاوران بایدن در واکنش به وحشت گسترده دموکرات ها پس از مناظره امشب گفت که دونالد ترامپ امشب هیچ چیزی به رای‌دهندگان نداد که مجاب شوند به او رای دهند و رای دهندگان در نهایت با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواهند بود. به گفته او، بایدن تنها کسی است که تاکنون دونالد ترامپ را شکست داده است. او این کار را دوباره انجام خواهد داد.

آنها همچنین تاکید کردند که بنده و بازنده یک انتخابات هرگز در یک لحظه، رقم نخواهد خورد.

آنها گفتند: «رای دهندگان کاملاً مصمم و دو نامزد مشخص داریم – و رای دهندگانی که در این انتخابات تصمیم خواهند گرفت برای پیروزی در نوامبر به زمان و تلاش مداوم نیاز دارند.”مهم این است که ما کارهای روزمره را انجام دهیم تا هر روز به آن رای دهندگان نفوذ کنیم.»

یک منبع نزدیک به کمپین به سی‌ان‌ان گفت که بایدن فردی است که به وحشت دموکرات‌ها عادت کرده و به نادیده گرفتن سر و صدا معروف است. این منبع گفت بایدن کمپین بازی طولانی را انتخاب کرده است. آنها به انتخابات مقدماتی دموکرات ها در سال 2020 اشاره کردند، زمانی که بایدن توسط بسیاری از دموکرات ها قبل از بازگشت به کارولینای جنوبی کنار گذاشته شد. برخی از نزدیک‌ترین دستیاران بایدن سال‌هاست که از دست کم گرفته شدن بایدن دفاع می‌کنند، و این احساسی است که ما شاهد ظهور آن‌ها هستیم.

 

سبدگردان آسمان

منبع :

اکوایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا