اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه بیوتیک

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت بیوتیک که در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیایان ولیعصر – نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی)، ساختمان مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ثبت افزایش سرمایه آباد

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ افزایش سرمایۀ شرکت آباد از مبلغ ۲۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۶۸۰,۰۱۷ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۱۰۴۴۰۰۱۷ میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شفاف سازی قرارداد اول نیروگاه بوشهر VA۰۱ فاذر

پیرو نامه‌ای مورخ ۹۹/۰۲/۰۷ قرارداد شماره ۱ به کد پروژه Va۰۱ باستحضار میرساند قرارداد مذکور به مبلغ ۲.۶۳۹.۹۵۰ یورو معادل ۱.۱۶۷ میلیارد ریال می‌باشد که ضمانتنامه فوق تحویل کارفرما گردیده است، لذا مبلغ ۲۰ درصد پیش پرداخت جهت خرید خدمات مهندسی و خرید متریال از طرف کارفرمای روسی پرداخت گردید. توضیح اینکه قرارداد اول نیروگاه بوشهر به مبلغ ۷۲.۲۵۳.۱۴۱ یورو می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ به شرکت صنایع آذرآب واگذار گردیده و شامل ۱۳ قرارداد فرعی می‌باشد که در حال حاضر فقط قرارداد اول آن (Va۰۱) با توجه به ارائه ضمانتنامه حسن انجام تعهدات و پیش پرداخت فعال گردیده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده اتکام

پیرو افزایش سرمایه شرکت اتکام از مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، سایر اندوخته ها؛ خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به مبلغ ۱۵۴,۷۸۷,۸۶۹,۸۸۴ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۱۸۰۸ ریال می‌باشد.

افزایش نرخ کارمزد بازارگردانی امین

با توجه به افزایش نرخ متناظر سود سپرده بانکی و با توجه به مفاد قرارداد بازارگردانی فیمابین با شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، به استحضار می‌رساند با توجه به الحاقیه منعقد شده، کارمزد بازارگردانی از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ تا پایان سررسید اوراق (۱۴۰۵/۰۷/۲۴) ۲.۵ درصد به ازای هر سال و جمعاً به میزان ۴۶۷ میلیارد ریال افزایش یافت.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه دابور

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت دابور که در ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به پارک وی -سالن تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

شفاف سازی شپترو

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی در واحد ۶۰۰ به استحضار می‌رساند مورخ ۹ اردیبهشت ماه سال جاری در کوره شماره ۱ واحد ۶۰۰ بدلیل نشتی ئی دی سی در لاین یک اینچ ونت کوره، آتش سوزی رخ داده که با توکل به خدا و فداکاری‌های همکاران عزیز آتش سوزی در ۱۵ دقیقه مهار شد و هیچگونه صدمات جانی در پی نداشته است. همچنین خسارت مادی جزئی بوده است و اکنون واحد ۶۰۰ در مدار تولید می‌باشد.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه سپیدار

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت سپیدار که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک خیابان عطار پلاک ۸ ساختمان همکاران سیستم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام ملت

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت ملت رخ نداده است؛ لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روز‌های معاملاتی اخیر ناشی از شرایط عرضه و تقاضا در بازار بوده است.

شرکت در مزایده کگهر

شرکت کگهر در نظر دارد نسبت به خرید گواهی کشف محدوده چاه نلی در شهرستان بزمان استان سیستان و بلوچستان در مزایده گواهی اکتشاف محدوده چاه نلی که از طرف سازمان زمین شناسی و اکتشافات کشور برگزار می‌شود شرکت نماید. واگذاری گواهی کشف محدوده چاه نلی در شهرستان بزمان استان سیستان و بلوچستان- شماره گواهی کشف ۱۵۱۴۰ بوده و نوع ماده معدنی طلا می‌باشد. مساحت محدوده ۲۹/۶۸ کیلومتر مربع و قیمت پایه مزایده ۲.۰۶۵.۰۰۰ میلیون ریال است.

عملکرد ۱۲ ماهه کلر

شرکت کلر در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲؛ سود هر سهم ۵۷۷۸ ریال که نسبت به مشابه سال قبل به میزان ۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با ۱۹ درصد افزایش برابر با ۵,۲۹۴,۵۴۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳,۷۸۴,۲۸۳ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه فاهواز

شرکت فاهواز در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲؛ سود هر سهم ۱۶۷۹ ریال که نسبت به مشابه سال قبل به میزان ۳۰۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با ۲۱۳ درصد افزایش برابر با ۷,۸۴۵,۷۲۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۶,۳۲۲,۷۲۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی جم پیلن

زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت جم پیلن منتهی به سال مالی ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها و سایر سهامداران حقوقی (تعداد سهام حداکثر ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم) در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق سجام و سایر سهامداران حقوقی (تعداد سهام بیشتر از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم) سجامی از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ تا ۲۳/۶/۱۴۰۳ پرداخت می‌گردد و غیرسجامی سهامداران نامبرده از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ تا ۱۴۰۳/۶/۲۳ از طریق بانک ملت و نیز ارسال مدارک به شرکت سود دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا