کارگردان Judas از آزادی عمل اعطا شده به تیم خود در عدم استفاده از عناصر لایو سرویس خرسند است

استودیو Ghost Story با رهبری کن لوین تأکید کرده که Judas بدون اتکا به روشهای درآمدزایی لایو سرویس، خرید درونبرنامهای یا وابستگی به اتصال آنلاین دائمی ساخته شده است.
کن لوین (Ken Levine)، خالق سری BioShock، در جدیدترین مصاحبهی خود در پادکتست Kit and Krysta، عنوان کرد که طراحی بازی Judas بدون نیاز به بخش آنلاین یا مدلهای درآمدزایی سرویس محور انجام شده است.
بهگفتهی لوین، بازیهایی که بدون اتکا به عناصر آنلاین یا لایو سرویس تجربهای کامل به بازیکن ارائه میدهند، همچنان مورد استقبال گسترده گیمرها قرار میگیرند. او در همین زمینه به موفقیت Baldur’s Gate 3، بازی Kingdom Come: Deliverance 2 و Clair Obscur: Expedition 33 اشاره کرد.
تیم Ghost Story Games با آزادی کامل برای ساخت Judas روبهرو بوده و بهگفتهی لوین، این آزادی به آنها اجازه داده تا تمرکز خود را فقط بر روی کیفیت نهایی محصول قرار دهند، نه طراحی روشهایی برای درآمدزایی از درون بازی.
بازی Judas، نخستین بازی کن لوین پس از BioShock Infinite محسوب میشود؛ اثری که تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است. بهگفتهی وی، این بازی برخلاف بسیاری از آثار امروزی بهطور کامل از تجربیات گذشته الهام گرفته و هیچ وابستگی به سیستمهای درآمدزایی سرویسمحور نخواهد داشت.