طرفداران Monster Hunter Wilds معتقدند عملکرد فنی ضعیف بازی به بخاطر یک اشتباه تایپی در کدهای آن است

بازیکنان Monster Hunter Wilds متوجه یک اشتباه تایپی کوچک در تنظیمات بازی شدهاند و معتقدند که اصلاح آن بسیاری از مشکلات عملکردی نسخه PC را برطرف میکند.
اوایل امسال، Capcom با انتشار چندین بتای عمومی، فرصتی برای تجربه زودهنگام Monster Hunter Wilds در اختیار بازیکنان قرار داد. کاربران کنسول بهطور کلی از این نسخه لذت میبردند، اما اوضاع سمت گیمرهای PC متفاوت است. نسخه بتای بازی با مشکلات جدی در عملکرد و بهینهسازی همراه بود، مشکلاتی که Capcom وعده داد تا پیش از انتشار نهایی برطرف شوند.
با این حال، انتشار بازی در هفته گذشته نشان داد که مشکلات همچنان پابرجا هستند و بازیکنان Monster Hunter روی PC با چالشهای متعددی برای اجرا با نرخ فریم ثابت روبهرو شدهاند. Wilds در روز عرضه بیش از یک میلیون بازیکن در Steam جذب کرد، اما نقدهای «متوسط» نشان میدهند که تجربه کاربران PC پر از مشکلات فنی بوده است.
مشکلات عملکردی Monster Hunter Wilds احتمالاً به دلیل بهینهسازی ضعیف و ماهیت پیچیده و پرجزئیات بازی است. با این حال، برخی بازیکنان نظری متفاوت دارند. عدهای معتقدند که علت اصلی این مشکلات ممکن است به سادگی یک حرف اشتباه در کد بازی باشد.
در ردیت Monster Hunter ، یکی از پستهای پرطرفدار متعلق به کاربری به نام Zedaso است که کشفی از BeepBoop در Steam را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته این شخص، در فایلهای پیکربندی بازی یک اشتباه تایپی وجود دارد که کلمه Resolution به اشتباه “Resoltuion” نوشته شده است.
این اشتباه تایپی کوچک ممکن است در ابتدا بیاهمیت به نظر برسد، اما بازیکنان گزارش دادهاند که اصلاح آن و تغییر کلمه به “Resolution” باعث بهبود چشمگیر عملکرد بازی خواهد شد. در تمام بخشهای Reddit، بسیاری از کاربران ادعا کردهاند که این تغییر مشکلات عملکردی زیادی از Wilds را برطرف کرده که اگر حقیقت داشته باشد، واقعاً شگفتانگیز است.
در حال حاضر مشخص نیست که اصلاح این اشتباه تایپی واقعاً باعث بهبود عملکرد بازی میشود یا اینکه تنها یک اثر روانی است.