Death Stranding 2: کوجیما به جای بستههای الحاقی بزرگ، روی آپدیتهای کوچک تمرکز خواهد کرد

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) علاقهای به عرضه بستهالحاقی برای بازی Death Stranding 2 ندارد. او میخواهد روی آپدیتهای کوچک و حیاتی تمرکز کند.
سازنده بازی Death Stranding 2 در مصاحبهای با وبسایت IndieWire به سیاست تیم سازنده برای دوران پس از انتشار بازی اشاره کرد. وی ابتدا درباره احتمال ساخت بسته الحاقی برای بازی تاکید کرد که این کار باعث تغییر در داستان بازی میشود؛ به علاوه، این حس را ایجاد میکند که بازی اصلی ناقص بوده و نیاز به DLC دارد. کوجیما تاکید کرد که یک داستان از دل دورانی خاص بیرون آمده و هر نوع تلاش برای تغییر در آن، ماهیت اصلی اثر را زیر سوال میبرد.
او در ادامه به سهگانه Star Wars و ساخت بازسازی آن از سوی جرج لوکاس (George Lucas) اشاره کرد و گفت:
بعضی چیزها را نباید تغییر دهید. مثلا داستان، چون در یک دوره خاص متولد شده و نباید چنین بخشهایی را تغییر دهید. مثلا لوکاس آمد و سهگانه Star Wars را با CG (جلوههای ویژه کامپیوتری) بازسازی کرد. اما آیا این کار با این توجیه که وارد دوران جدیدی شدهایم [و باید آن را انجام میدادیم] قابل قبول است؟ بنابراین نمیخواهم چیزی را تغییر دهم که روی بازه زمانی [که در آن موقع داستان نوشته شده] تاثیر بگذارد.
او در نهایت، انتشار DLC را مطابق با مد روز صنعت ویدیوگیم نمیداند:
در حال تغییر چیزهایی هستم که به گیمپلی ارتباط دارند، مثلا استفاده از فلان آیتم آسان نبود پس آن را راحتتر میکنم یا روی بزرگتر کردن رابط کاربری تمرکز میکنم. اینها، همان بخشهای کوچکی هستند که در حال تغییرشان هستم. میدانم که محتوای قابل دانلود نمیتواند مطابق با مد روز باشد، زیرا اگر شروع به ساخت چنین چیزی کنید، انگار که بازی شما هرگز کامل نبوده است.
وی در عوض به تلاش برای انتشار آپدیتهای کوچک جهت بهروز کردن و افزایش گزینههای گیمپلی و دسترسیپذیری برای بازیکنان اشاره کرد. او این کار را با یک برنامهریزی از پیش تعیین شده انجام خواهد داد. کوجیما همچنین کار روی بازیهای جدید استودیو یعنی OD و Physint را شروع کرده است؛ در حالی ساخت Physint را به صورت انفرادی انجام میدهد، توسعه OD نیز به صورت تیمی صورت میگیرد:
من در حال بررسی دادههای مختلفی از بازیکنان هستم، اینکه از چه نوع سلاحهایی استفاده میکنند، کدام مسیرها را طی کردهاند و از این موارد. همچنین ایرادات کوچک را میبینم و تصمیم به اصلاح آنها به شکلی که نیاز داریم میگیرم. من کار روی بازی جدید OD را با یک تیم شروع کردهام، اما به تنهایی روی Physint کار میکنم چون در مرحله مفهومی قرار دارد.
بازی Death Stranding 2: On the Beach در ماه ژوئن برای پلی استیشن ۵ عرضه شد و بازیکنان استقبال خوبی از این بازی نشان دادند.