اخبار بازی

گیم پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از سبک های متعددی بهره می برد

دنیای بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شده که سبک‌های گوناگون گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد. سبک‌های گیم‌پلی متفاوت این بازی برای تعداد زیادی از گیمرها طراحی شده‌ است. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

به تازگی اطلاعات جدیدی از توسعه‌دهندگان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شده است که نبردهای گوناگون این بازی را بررسی می‌کند. مدیر خلاق پروژه Alex Skidmore می گوید که هدف این بازی این است که تجربه ای اکشن ایجاد کند تا به راحتی در رقابت با بازی‌های مدرن قرار بگیرد. برای این منظور، بازیکنان می‌توانند انتظار سه سبک گیم‌پلی متفاوت را داشته باشند: سبک Strategic Stalker، سبک Action Brawler و سبک Narrative Adventurer.

سبک Strategic Stalker برای کسانی طراحی شده است که از عناوینی مانند Dishonored، بازی Fallout یا بازی‌های The Elder Scrolls لذت می‌برند. این سبک به طور ویژه برای بازیکنانی طراحی شده که به مخفی کاری علاقه زیادی دارند. این سبک به طور کامل بر پایه غافلگیری متمرکز شده است، زیرا شما به طور مخفیانه بر سر راه دشمنان قرار می‌گیرید و آن‌ها را از پای در می‌آورید.

سبک Action Brawler برای آن دسته از گیمرهایی است که نبردهای نزدیک را ترجیح می‌دهند و از مجموعه‌هایی مانند God of War، بازی‌های Elden Ring وبازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor لذت می‌برند. در این سبک مبارزات همه جانبه هستند و از همه نظر کنترل زیادی بر روی دشمنان خود خواهید داشت. این سبک خود به دو حالت خاص تقسیم می‌شود و می‌توانید حالت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سبک Narrative Adventurer نیز برای کسانی است که ترجیح می‌دهند بیشتر روی داستان بازی تمرکز کنند تا روی مبارزه آن. این سبک جزئیات زیادی وجود ندارد، اما مشخص شده که هدف آن ارائه نبردهای هیجان‌انگیز، بدون تمرکز بیش از حد بر روی المان‌های مبارزه است. ناگفته نماند که این سبک تمرکز بالایی بر روی شخصیت‌ها و داستان بازی دارد.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 پاییز سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۵، کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا