اخبار بازی

گزارش: Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود و سپس Marvel’s X-Men از راه خواهد رسید

گیمفا

با توجه به افشاگری‌های جدید، ظاهراً بازی Marvel’s Wolverine اولین قسمت از سری بزرگ‌تر Marvel’s X-Men خواهد بود.

مدتی است که می‌دانیم اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) روی Marvel’s Wolverine کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده برنامه‌های بیشتری برای دنیای مارول (Marvel) دارد، همانطور که بسیاری انتظار داشتند. این استودیو اخیراً با حمله باج‌افزاری مواجه شد که برنامه‌های داخلی تعدادی از عناوین که برای چندین سال آینده برنامه‌ریزی شده‌‌اند و همچنین بازه‌های انتشار مورد نظر آن‌ها را فاش کرد.

همانطور که توسط یکی از کاربران در ResetEra به اشتراک گذاشته شده است، اسلایدی از یک ارائه داخلی در ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲) نشان می‌دهد که Marvel’s Wolverine در اواخر سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد (درزهای قبلی به بازه‌های احتمالی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ اشاره کرده بودند). جالب اینجاست که طبق اطلاعات فاش شده، بازی Marvel’s Wolverine به عنوان اولین بازی در یک دنیای بزرگتر از سری Marvel’s X-Men عمل خواهد کرد.

طبق اطلاعات فاش شده، اینسامنیاک گیمز همچنین قصد دارد بازی Marvel’s X-Men را در سال ۲۰۳۰ منتشر کند، در حالی که یک نقشه راه توسعه‌یافته نشان می‌دهد که Marvel’s X-Men 3 (بازی Marvel’s Wolverine اولین مورد در این سه‌گانه است) برای سال ۲۰۳۳ برنامه‌ریزی شده. اسلاید دیگری که جزئیات توافقنامه سونی و مارول را شرح می‌دهد، به ما می‌گوید که سری Marvel’s X-Men دارای برنامه‌هایی ابتدایی برای ساخت چهارمین بازی است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد این برنامه تمام بازی‌های تحت قرارداد تا سال ۲۰۳۵ را به ما نشان می‌دهد.

بدیهی بوده و کاملاً ممکن است که برنامه‌ها در آینده تغییر کنند. با این حال، همانطور که در حال حاضر وجود دارد، به نظر می‌رسد نقشه راه اینسامنیاک گیمز بدین شکل باشد. طبق اطلاعات فاش شده، سازنده مورد بحث همچنین در حال کار بر روی یک بازی جدید از فرنچایز Ratchet and Clank است و قصد دارد یک IP جدید را پس از سال ۲۰۳۰ منتشر کند. ظاهراً یک اسپین‌آف از Venom نیز برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده. هدف قرار دادن Marvel’s Spider-Man 3 را نیز برای انتشار در سال ۲۰۲۸ داریم.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا