اخبار بازی

گزارش مالی رمدی: از عملکرد ضعیف FBC: Firebreak پیشرفت مطلوب مراحل ساخت ریمیک Max Payne

گیمفا

امروز صبح، استودیوی فنلاندی رمدی گزارش مالی سه ماهه اخیر خود را منتشر کرد و پذیرفت که بازی FBC: Firebreak عملکرد مالی خوبی نداشته است. ظاهراً رقم یک میلیون بازیکن گمراه‌کننده بوده است، چرا که بازی هم در ایکس باکس گیم پس و هم در پلی استیشن پلاس برای مشترکین این سرویس‌ها در دسترس قرار دارد.

ترو ویرتالا، مدیرعامل Remedy، طی جلسه مالی توضیح داد که اکثر بازیکنان از این دو پلتفرم بوده‌اند، در حالی که بازی در Steam «پایین‌تر از انتظارات» استودیو عمل کرده است:

تجربه اولیه بازی و ساختار مأموریت‌های آن منجر به خروج زودهنگام بازیکنان و موجی از نظرات منفی شد. با گذشت زمان و انتشار آپدیت‌ها، نظرات بازیکنان مثبت‌تر شد.

از نظر تجاری، فروش اولیه FBC: Firebreak رضایت‌بخش نبوده و تاکنون عملکرد تجاری این بازی عمدتاً توسط قراردادهای اشتراک ایکس باکس و پلی استیشن پیش رفته است.

مدیر اجرایی Remedy اشاره کرد که FBC: Firebreak از ابتدا به عنوان یک بازی زنده و در حال تکامل طراحی شده بود. استودیو اکنون معتقد است پایه محکمی برای گسترش بازی دارد و آپدیت اصلی بعدی برای پایان سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

رمدی همچنین اعلام کرد که فروش کلی Control اکنون از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است. این شرکت در فوریه ۲۰۲۴ کنترل کامل حقوق انتشار، توزیع و بازاریابی بازی را به دست آورد، بنابراین درآمد حاصل از فروش مستقیماً به این استودیوی فنلاندی می‌رسد. به گفته ویرتالا، Alan Wake 2 نیز به فروش «پایدار» خود ادامه می‌دهد. او سپس به پروژه‌های آینده استودیو پرداخت.

عنون Control 2 که با بودجه‌ای کمتر از Alan Wake 2 توسعه می‌یابد، در مسیر رسیدن به نقاط عطف بعدی خود است که روی گیم‌پلی، محیط‌ها و مأموریت‌ها متمرکز خواهد بود. ریمیک Max Payne 1&2 نیز پیشرفت ثابتی داشته است و اثر بعدی استودیو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا