اخبار بازی

گزارش: اینسامنیاک یک IP جدید را پس از سال ۲۰۳۰ منتشر خواهد کرد

گیمفا

بر اساس افشاگری‌های جدید، در چند سال آینده شاهد تمرکز استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) روی Marvel’s Spider-Man ،Marvel’s X-Men و Ratchet and Clank خواهیم بود.

به دنبال حمله باج‌افزاری اخیر به این استودیو، جزئیات عناوینی که اینسامنیاک گیمز قصد دارد در طول یک دهه آینده عرضه کند، به صورت آنلاین منتشر شده است. در میان اطلاعات لو رفته، به بازی جدید Ratchet and Clank، بازی Marvel’s Wolverine که به معرفی دنیای بزرگ‌تر Marvel’s X-Men منتهی می‌شود و ورودی‌های جدیدی در سری Marvel’s Spider-Man اشاره شده. بنابراین دیدن یک IP جدید از استودیوی اینسامنیاک گیمز به چه معنا خواهد بود؟

خوب، به نظر می‌رسد مدتی طول بکشد تا بفهمیم. یکی از اسلایدهای لو رفته از یک کنفرانس داخلی در ResetEra به اشتراک گذاشته شده و نشان می‌دهد اگرچه اینسامنیاک گیمز برنامه‌هایی برای یک IP جدید دارد، اما در حال حاضر، نقشه این است که آن را در سال ۲۰۳۱ یا ۲۰۳۲ منتشر کنند. اسلاید دیگری که نقشه راه توسعه‌یافته این استودیو را نشان می‌دهد، به دومین IP جدید اشاره می‌کند که انتشار در سال ۲۰۳۵ را هدف قرار داده؛ هرچند اسلاید قبلی که تاریخ تدوین آن ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲) است، جدیدترین آن‌ها به شمار رفته و به دومین IP جدید اشاره‌ای نمی‌کند.

البته، با توجه به این واقعیت که ما در مورد بازه زمانی بیش از یک دهه صحبت می‌کنیم که از هم‌اکنون شروع شده است، نباید ناگفته بماند که این برنامه‌ها هنوز قطعی و نهایی نشده‌‍اند، بنابراین تعجب نکنید اگر در آینده شرایط به طور قابل توجه‌ای برای اینسامنیاک گیمز تغییر کرد.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا