اخبار بازی

کپکام نماد تجاری جدیدی را برای Dino Crisis در ژاپن ثبت کرده است

گیمفا

خبر خوش برای طرفداران Dino Crisis، ظاهرا این فرنچایز در حال احیاء شدن است.

شرکت کپکام (Capcom) اخیرا یک نماد تجاری جدید را برای سری Dino Crisis را در ژاپن ثبت کرده که امروز عمومی شد.

طبق اطلاعات موجود در این پرونده، این نسخه از Dino Crisis برای طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها در حال توسعه است. از موبایل گرفته تا کنسول‌های دستی و خانگی و PC.

حدود ۹ ماه پیش کپکام در یک نظرسنجی از طرفداران خواست که نظرات خود را در مورد بازی‌های این شرکت به اشتراک بگذارند. در یکی از نظرسنجی‌ها مشخص شد که طرفداران خواستار بازی جدیدی از سری محبوب Dino Crisis هستند.

ظاهرا Capcom به بازخورد طرفداران احترام گذاشته و در حال احیاء این سری محبوب است. آخرین نسخه از Dino Crisis در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا