اخبار بازی

کنسول دستی Steam Deck OLED رونمایی شد

دنیای بازی

شب گذشته شرکت ولو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از کنسول دستی Steam Deck OLED رونمایی کرد. مدل جدید دارای نمایشگر OLED با ابعاد ۷.۴ اینچی، سرعت دانلود بیشتر و وزن سبک‌تر در مقایسه با مدل فعلی است. قیمت این ورژن ۵۵۰ دلار است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت ولو که با استیم دک تضمیم گرفت به نوعی وارد رقابت کنسول شود و ظاهرا برای تمام جوانب و موانع این راه برنامه ریزی کرده‌است. ولو وعده‌هایی بزرگ و جسورانه‌ای را درباره این دستگاه به مخاطبان داد و به آن‌ها اطمینان می‌داد تمامی بازی‌هایی که روی پلتفرم استیم عرضه شوند، به راحتی روی این دستگاه نیز اجرا خواهند شد. مسلما ادعاهای ناشر برای بسیاری جالب توجه و تحسین برانگیز بود و به همین دلیل بسیاری از اهالی رسانه و مخاطبان در انتظار عرضه استیم دک و بررسی عملکرد آن بودند. حال که نزدیک به دو سال از عرضه این محصول می‌گذرد و تب و تاب برای خرید آن فروکش کرده، ولو تصمیم گرفته با عرضه یک مدل جدید بار دیگر هیجان را به مخاطبان تزریق کند.

شب گذشته شرکت ولو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از کنسول دستی Steam Deck OLED رونمایی کرد. ولو مدعی است این مدل تمامی ویژگی‌های مثثبت مدل فعلی را ارتقا می‌دهد. ابعاد این نمایشگر ۷.۴ اینچ است و از رنگ‌ها بیشتر و motion rendition بهتر پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی مثبت این نمایشگر، قابلیت HDR است. ظرفیت باتری مدل OLED بین ۳۰ الی ۵۰ درصد بیشتر است. سرعت دانلود بالتر و وزن سبک‌تر از دیگر ویژگی‌های مثبت مدل OLED است.

مدل OLED دو بنادل مختلف دارد. باندل اول با SSD به طرفیت ۵۱۲ گیگابایت، یک کیف محافظ و پروفایل استیم، به قیمت ۵۵۰ دلار و باندل دیگر با یک کابل شارژ ۲.۵ متری، گلس محافظ با لب‌های مدور، تم کیبرد مجازی و کارت SSD با ظرفیت ۱ ترابایت با قیمت ۶۵۰ دلار در تاریخ ۲۵ام آبان ماه روانه بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا