کارگردان Baldur’s Gate 3 طمع ناشران را عامل تعدیل نیرو میداند
کارگردان Baldur’s Gate 3 اخیراً نظرات خود را درباره تعدیل نیرو در این صنعت به اشتراک گذاشت.
او میگوید طمع ناشران در حال نابود کردن این صنعت است. این کارگردان ادعا میکند ناشران باید در این مسائل صبورتر باشند. Baldur’s Gate 3 همچنان در اخبار و رسانههای اجتماعی سر و صدا میکند. این بازی پس از کسب جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2023، توانسته جوایز مختلفی را در رویدادهای متعدد به خود اختصاص دهد.
آخرین پیروزی این بازی نقش آفرینی در کنفرانس توسعهدهندگان بازی (GDC) 2024 بود؛ جایی که برای بار دیگر به عنوان بازی سال معرفی شد. با این حال، سوین وینک (Swen Vincke)، کارگردان بازی، از این فرصت استفاده کرد تا به خاطر طمع ناشران و تعدیل نیروهای اخیر، آنها را مورد انتقاد قرار دهد. ناشران بزرگی مانند سونی، مایکروسافت، الکترونیک آرتز و … امسال با تعدیل نیرو مواجه شدهاند. سوین وینک، مدیرعامل استودیوی Larian و کارگردان Baldur’s Gate 3، در سخنرانی خود به این موضوع اشاره کرد و گفت که علت اصلی این تعدیل نیروها، طمع ناشران است.
به گزارش یوروگیمر، او خاطرنشان کرد که ناشران در یک چرخه دائمی تعقیب سود، تعدیل نیروی توسعهدهندگان و سپس استخدام دوباره آنها در صورت نیاز گیر کردهاند. او همچنین اشاره کرد که افراد حرفهای برجسته زیادی در این صنعت به تازگی شغل خود را از دست دادهاند. سوین وینک به ناشران توصیه میکند که به جای تعقیب کورکورانه سود هر سه ماه یکبار، کمی سرعتشان را کم کنند و به ارزش قائل شدن برای افراد خلاق و بااستعداد اهمیت دهند. حرفهای او مورد توجه مخاطبان GDC 2024 قرار گرفت و بسیاری با تکان دادن سرشان با او موافقت کردند.