اخبار بازی

کاراکتر متیو مک‌کانهی حضور پر رنگی در بازی Exodus خواهد داشت

گیمفا

به گفته‌ی توسعه‌دهندگان عنوان اکشن نقش‌آفرینی علمی-تخیلی Exodus، شخصیت متیو مک‌کانهی از ابتدا تا پایان بازی حضور مهم و پر رنگی خواهد داشت.

در رویداد The Game Awards 2023، متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، بازیگر مطرح هالیوودی، با آمدن روی صحنه‌ی مراسم از بازی جدیدی به نام Exodus رونمایی کرد. در آن زمان مشخص شد که وی نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند و اکنون جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شده است.

استودیوی Archetype Entertainment، توسعه‌دهنده‌ی بازی Exodus، طی یک جلسه پرسش و پاسخ اطلاعات بیشتری از شخصیت متیو مک‌کانهی را ارائه داده است. چاد رابرتسون (Chad Robertson)، یکی از بنیان‌گذاران و تهیه‌کننده اجرایی استودیوی مذکور، می‌گوید از مک‌کانهی به گونه‌ای در بازی استفاده شده است که بسیاری از مردم را به شیوه‌ای هیجان‌انگیز شگفت‌زده خواهد کرد.

چاد رابرتسون در این باره اظهار داشت:

من فکر می‌کنم جالب‌ترین مورد تعداد تئوری‌هایی است که درباره‌ی نحوه‌ی نقش‌آفرینی متیو مک‌کانهی در بازی دیده‌ایم. فکر می‌کنیم استفاده از او در بازی افراد زیادی را به شیوه‌ای بسیار هیجان‌انگیز شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین جیمز اولن (James Ohlen)، کارگردان خلاق و یکی از بنیان‌گذاران Archetype Entertainment، اظهار داشت که شخصیت مک‌کانهی در طول داستان بازی و حتی در پایان آن حضور پررنگی خواهد داشت.

نقش متیو در بازی واقعاً مهم است. شخصیت او از ابتدا تا انتهای بازی حضور پررنگی در بازی خواهد داشت. او کارهای شگفت انگیزی انجام می‌دهد و ما دوست داریم که در تیم باشد. البته یک پیچیدگی در شخصیت او وجود دارد، چراکه ما پیچ‌ و تاب‌های داستانی را دوست داریم.

در این جلسه پرسش و پاسخ همچنین مشخص شد که بازی Exodus دارای موجودات فضایی مختلف با نژاد‌های متنوع خواهد بود. این اثر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در حال توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا