اخبار بازی

پس از تاثیر George R.R. Martin بر Elden Ring، آیا FromSoftware با نویسنده بزرگ دیگری همکاری می‌کند؟

گیمفا

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رییس استودیوی FromSoftware، از احتمال همکاری با یک نویسنده بزرگ دیگر سخن گفته است.

یکی از مواردی که Elden Ring را در میان آثار دیگر FromSoftware متمایز می‌کند، حضور جورج آر. آر. مارتین (George R.R Martin)، نویسنده رمان Game of Thrones که در جهان و افسانه‌های بازی مذکور نقش دارد. این همکاری به قدری موفقیت‌آمیز بوده که هیدتاکا میازاکی برای همکاری‌ با نویسندگان دیگر در بازی‌های آینده این استودیو آماده خواهد بود.

آقای میازاکی در مصاحبه با GameSpot، پیش از اینکه به سوال همکاری با خالقان اصلی در بازی‌های آینده فرام‌سافتور بپردازد، خاطرات همکاری با مارتین را یادآوری می‌کند. او توضیح داد که این همکاری نه تنها به این دلیل که چیزهای زیادی به بازی اضافه کرد، بلکه تجربه یادگیری ارزشمندی را برای توسعه‌دهندگان نیز ارائه داد.

وی در این باره گفت:

یکی از ارزش‌های بزرگ Elden Ring سهم جرج آر آر. مارتین در بخش داستان و اساطیر است و این یکی از نکات بسیار منحصربه‌فردی است که در دیگر بازی‌های FromSoftware وجود ندارند. زمانی که تیم توانست دنیا و افسانه‌های او را بررسی کند، این به انگیزه بزرگی برای ما تبدیل شد و همان چیزی بود که ما در بخش توسعه‌ معمولاً نمی‌توانیم تجربه کنیم.

میازاکی می‌گوید اگر FromSoftware این شانس را داشته باشد که با یک نویسنده بزرگ دیگری همکاری کند، قطعاً برای کاوش در آن آماده خواهد بود. وی اظهار داشت کار با مارتین هم برای توسعه‌دهندگانی که روی Elden Ring کار کرده‌اند و هم برای بازیکنانی که محصول نهایی را تجربه می‌کنند، تجربه‌ای بی‌نظیر بوده است.

جدا از انگیزه‌ای که تیم از تمام دنیاها و افسانه‌های شگفت‌انگیز جرج آر. آر مارتین دریافت کرد، او درک بسیار خوبی از طراحی بازی و به طور کلی بازی‌های ویدیویی داشت. من فکر می‌کنم که او احترام خاصی برای بازی قائل است، به طوری که همکاری و کل فرآیند را برای ما بسیار آسان و بدون مشکل کرده بود.

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا