اخبار بازی

پرفروش‌ترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس

گیمفا

مدیرعامل مایکروسافت، اخیراً در مورد حضور بازی‌های ایکس باکس در پلتفرم‌های دیگر صحبت کرده است. او گفت که عناوین ایکس‌باکس در فروشگاه پلی استیشن عملکرد خوبی داشته‌اند.

ساتیا نادلا (Satya Nadella) گفت:

 در اوایل این ماه، ۷ بازی از ۲۵ بازی پرفروش PlayStation Store را در اختیار داشتیم که این مقدار بیشتر از هر ناشر دیگری است.

به نظر می‌رسد او به گزارش اخیر Tweaktown اشاره دارد که پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه دیجیتال سونی را تا تاریخ ۱۸ آوریل (۹ اردیبهشت) نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش، با احتساب عناوین منتشر شده توسطXbox Game Studios ، Bethesda و Activision، در لیست ۲۵ بازی برتر، مایکروسافت بازی‌های بیشتری (۷ بازی) حتی نسبت به سونی (۵ بازی) دارد.

با این حال، لیست پرفروش‌ترین‌های PlayStation Store به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود و بر اساس منطقه جغرافیایی تغییر می‌کند. برای مثال، در زمان نگارش این متن، در ۲۵ بازی برتر اروپا، ۶ عنوان به مایکروسافت تعلق دارد.

مدیرعامل مایکروسافت افزود:

مایکروسافت متعهد است که بازی‌های باکیفیت، به دست کاربران پلتفرم‌های مختلف برساند.

به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد خوب برخی از عناوین پورت‌شده اخیر مایکروسافت در پلی استیشن، در آینده شاهد جهش بیشتری در این زمینه باشیم.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که بازگشت پرقدرت سری Fallout قطعاً بخشی از داستان موفقیت مایکروسافت در این لیست را، توضیح می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا