اخبار بازی

ورود شرکت Atlus به بازی های موبایل [شایعه]

دنیای بازی

ظاهرا توسعه‌دهنده بازی‌های Persona و Shin Megami Tensei، به واسطه نتفلیکس در حال کار روی پلتفرم موبایل شده است. این شرکت همچنین احتمالا چند بازی را برای این پلتفرم در دست توسعه داشته باشد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

شرکت Atlus هم اکنون بازی‌های گوناگونی را در دست توسعه دارد، از جمله بازی‌های Persona 3 Reload، بازی Metaphor: ReFantazio و به احتمال بالا بازی Persona 6. با این حال اخبار و گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که این توسعه‌دهنده کار بر روی پلتفرم موبایل را نیز آغاز کرده است. همچنین مشخص شده که فعالیت این شرکت در زمینه موبایل، به واسطه بخش گیمینگ نتفلیکس اتفاق افتاده است.

اخبار مذکور توسط کاربری با نام MbKKssTBhz5@ در توییتر منتشر شده‌اند. این کاربر یکی از افشاگران برجسته‌ای به شمار می‌آید که تاکنون به خاطر فاش کردن اخبار مربوط به بازی‌های Persona و پروژه‌های در دست توسعه Atlus شناخته شده است. به گفته این افشاگر، شرکت Atlus چندین بازی در دست ساخت دارد و هم‌اکنون در حال همکاری با نتفلیکس است. ظاهرا بازی‌های موبایلی شرکت Atlus برای پلتفرم Netflix Games توسعه می‌یابند.

این افشاگر همچنین ادعا کرده که یکی از بازی‌های موبایلی این شرکت، از سری Shin Megami Tensei خواهد بود. اینکه این توسعه‌دهنده چه تعداد از این عناوین را در دست ساخت دارد، بازه زمانی توسعه این پروژه‌ها چیست و چه زمانی قرار است شاهد رونمایی از این بازی‌ها باشیم، همچنان نامشخص است. البته لازم به یادآوری است که تمام این اطلاعات، شایعات و ادعاهایی بیش نیستند، بنابراین نمی‌توان تا انتشار اطلاعات رسمی، چندان به آنان اعتماد کرد.

در حال حاضر مشخص شده که بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۱۴ اسفند (۲ فوریه) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین مشخص شده که بازی Metaphor: ReFantazio نیز در پاییز سال بعد برای تمام پلتفرم‌های نام برده شده عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا