اخبار بازی

نقشه بتای بازی Skull and Bones گسترده خواهد بود

دنیای بازی

اخبار و گزارشات حاکی از آن هستند که بتای بازی Skull and Bones به بازیکنان اجازه می‌دهد جزیره سرخ، سواحل آفریقا، دریاهای آزاد و هند شرقی را کاوش کنند. پیشرفت بازیکنان نیز به طور کامل، به بازی اصلی منتقل خواهد شد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

پس از سال‌ها تأخیر، ریبوت و به وجود آمدن انواع مشکلات در پشت صحنه، بالاخره بازی Skull and Bones تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد. شرکت یوبی‌سافت نیز تصمیم به انتشار نسخه بتای این بازی گرفته که به طرفداران اجازه می‌دهد تا پیش از خرید بازی، بتوانند گیم‌پلی آن را تجربه کنند. بتای بازی Skull and Bones در بازه ۷ تا ۱۱ فوریه، بر روی همه پلتفرم‌های این بازی در دسترس خواهد بود و بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی این بازی چند نفره را تجربه کنند.

از مکان‌های موجود در بتای این بازی می‌توان به ساحل آفریقا شروع کرد که بازی از آنجا شروع می‌شود. این ساحل جزیره سرخ را نیز در بر می‌گیرد، جایی که قادر هستید پاتوق Sainte-Anne را بیابید. این پاتوق مکانی است که بازیکنان می‌توانند در آن با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشند. بازیکنان در این مکان همچنین می‌توانند اسلحه، کشتی، تجهیزات و ذخایر گوناگون را دریافت کرده و در کنار آن به تعمیر کشتی خود، فروش اقلام همراه و بسیاری از موارد دیگر بپردازند.

بد نیست بدانید که سواحل آفریقا و جزیره سرخ تنها مکان‌هایی نیستند که درون این بازی یافت می‌شوند. بتای Skull and Bones به بازیکنان اجازه می‌دهد دریاهای آزاد را کاوش کنند و به مناطق جدیدی درون هند شرقی نیز دسترسی داشته باشند. بپیوندند. ناگفته نماند که هند شرقی محل وقوع پاتوق Telok Penjarah است. با وجود دسترسی به مکان‌های متنوع، بتای بازی Skull and Bones اجازه نمی‌دهد فراتر از سطح Brigand پیشرفت کنید.

با این حال بازیکنان اجازه خواهند داشت به کاوش در محیط گسترده بازی ادامه دهند. سایر محتوای بتای این بازی شامل مراحل جانبی، بخش جوایز و رویدادهای جهانی خواهد بود. بتای Skull and Bones همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قفل پاداش‌های متفاوتی را باز کنند که با فعال‌سازی cross-play و cross-progression قادر به دریافت آن‌ها هستند. همچنین هر پیشرفتی که در نسخه بتا داشته باشید، به طور کامل بازی اصلی نیز منتقل می‌شود، بنابراین می‌توانید با خیال راحت نسخه اصلی را تهیه کنید.

بازی Skull and Bones در تاریخ ۱۶ فوریه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌ای شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا