اخبار بازی

نقشه اصلی Warzone به بازی Call of Duty 2024 افزوده خواهد شد

دنیای بازی

اخیرا گزارشی که توسط یکی از منابع معتبر منتشر شده، حاکی از آن است که یکی از نقشه‌های محبوب بازی Call of Duty: Warzone، به زودی به آن باز خواهد گشت. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

به تازگی فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 آغاز شده و همراه با خود، نقشه جدید Urzikstan را (برای بخش بتل رویال) معرفی کرده است. حال پس از معرفی این نقشه، تام هندرسون از Insider Games گزارش داده است که در سال ۲۰۲۴، شاهد بازگشت نقشه محبوب Verdansk به بازی Call of Duty: Warzone خواهیم بود. نقشه Verdansk اولین نقشه کالاف دیوتی وارزون است که در سال ۲۰۲۰ درون بازی در دسترس قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش، Verdansk اولین نقشه‌ای خواهد بود که همراه با فصل اول Call of Duty 2024 و ادغام بازی با Warzone، به آن افزوده می‌شود. تام هندرسون همچنین ادعا کرده است که نام بازی جدید کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۴، Black Ops Gulf War خواهد بود. ظاهرا این بازی توسط شرکت Treyarch توسعه داده می‌شود و روند آن در خلیج فارس به وقوع خواهد پیوست. با توجه به نام احتمالی این بازی، این نسخه به عنوان بخشی از مجموعه Black Ops محسوب می‌شود.

اطلاعات منتشر شده توسی تام هندرسون با بیشتر گزارشات منتشر شده توسط دیگر رسانه‌ها، همخوانی دارد. شرکت Activition پیش از این تایید کرده بود که نقشه‌های محبوب Resurgence Warzone، نقشه Rebirth Island و Fortune’s Keep در سال ۲۰۲۴ به نسخه جدید بازی بازخواهند گشت، در نتیجه اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشد، بازیکنان می‌توانند از سال آینده این نقشه‌های کلاسیک را دوباره تجربه کنند.

با توجه به اینکه اپیک گیمز با بازگردادن نقشه اصلی فورتنایت، توانست تعداد بازیکنان بسیاری را مشغول تجربه مجدد بازی کند، دور از ذهن نیست که شرکت اکتیویژن نیز با بازگرداندن نقشه Verdansk، هدف مشابهی داشته باشد. بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone خود را برای رویدادهای جدید در تعطیلات کریسمس آماده می‌کنند. به‌روزرسانی آینده این بازی‌ها، قرار است تعدادی از نقشه‌های برفی، حالت‌های LTMs و Undead Santa و همچنین یک رویداد ویژه را به آن‌ها اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا