نقدها و نمرات Shadow Labyrinth منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Shadow Labyrinth در حال انتشار هستند. با بخش نتیجهگیری برخی از بررسیها همراه باشید.
گیمفا نیز همراه با پایان امبارگو، نقد و بررسی خود را منتشر کرد که ابتدا به آن میپردازیم:
Gamefa 7.5/10
Shadow Labyrinth یک تجربهی مترویدوانیایی مطلوب است که البته فراتر از آن نمیرود. بزرگترین جذابیت این تجربه پیچش تاریکتری است که روی فرنچایز Pac Man پیاده کرده و توانسته در راستای آن، دنیا و داستانی گیرا و مرموز را خلق کند. در طرف دیگر، تلاش سازندگان برای اتصال معنادار این تجربه با ساختار کلاسیک گیمپلی Pac Man تحسین برانگیز است و شاید بتوان در این زمینه خلاقیتشان را از نقاط قوت تجربه دانست. سیستم مبارزات بازی با وجود پِرکهای مختلف، از کمبود تنوع در اسلحهها و نحوهی تعامل با این سیستم رنج میبرد. همچنین، عملکرد سینوسی بازی در پیادهسازی برخی باسها و محیطها، موجب میشوند Shadow Labyrinth نتواند در کنار برخی از آثار برجسته این ژانر بایستد، اما با این وجود، همچنان تجربهای مطلوب است که مخصوصا به طرفداران Pac-Man پیشنهاد میشود.
در ادامه خلاصۀ برخی بررسیهای منتشر شده را مطالعه میکنید:
Noisy Pixel 9/10
در نگاه اول، شاید به نظر برسد Shadow Labyrinth برداشتی متفاوت از Pac-Man را ارائه میدهد تا فقط مخاطب را شوکه کند، اما در ادامه متوجه خواهید شد بازی شامل المانهای اصلی عناوین کلاسیک در قالب هزارتوهای مختلف، طراحی هیولاها، تصمیم پلیر در انتخاب مسیر و افزایش قدرت شخصیت اصلی از طریق GAIA میشود. با وجود این که سیستمهای گیمپلی نیاز به بهینهسازی دارند، Shadow Labyrinth یک مترویدوینیای اکشن تحسینبرانگیز است که به بهترینهای ژانر نزدیک میشود.
IGN Spain 8/10
Shadow Labyrinth یک بازیابی جالب از سری کلاسیک Pac-Man است که اساطیر و گیمپلی آن آثار را در قالب یک ساختار مترویدوینیایی اعتیادآور باز میگرداند.
GameBlast 7/10
بهترین چیز در مورد Shadow Labyrinth، تبدیل ایده Pac-Man به قالب مترویدوینیا است و همچنین مینیگیمی که فرمت کلاسیک را بازیابی میکند. این اقتباس موفق بوده و محتویات نیز بازی قدرتمندی را خلق کردهاند، اما بازی شامل لحظات برجسته نمیشود تا آن را فراتر از بازیهای عادی ژانر خود مطرح کند و از سوی دیگر، خروجی بصری ضعیف و محیطهای طولانی به این موضوع اصلاً کمک نکردهاند.
Everyeye.it 6/10
Shadow Labyrinth بدون شک یک آزمایش جالب است، از ایده آن گرفته که دوست داریم بیشتر مورد کاوش قرار بگیرد تا مدرن کردن یک عنوان قدیمی و بازیابی ایدههایی که منجر به خلق آن شد. اما متاسفانه این ایده به بهترین شکل ممکن اجرایی نشده. جابهجایی و مسیریابی در هزارتوها ساده است، در بطن مبارزات هیچ خلاقیتی وجود ندارد و Power-Up شخصیت اصلی هیچ تاثیری روی روند گیمپلی نمیگذارد و حتی ایدههای اورجینال به بهترین شکل ممکن اجرایی نشدهاند.
میانگین امتیازات بازی در وبسایت متاکریتیک
میانگین امتیازات بازی در وبسایت اوپنکریتیک