اخبار بازی

نقدها و نمرات بازی WWE 2K24 منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

گیمفا

نقدها و نمرات بازی WWE 2K24 از سوی نشریه‌های معتبر در حال انتشار هستند. با ما همراه باشید.

گیمفا نیز نقد و بررسی WWE 2K24 را منتشر کرد که بخش نتیجه‌گیری آن را در ادامه مطالعه می‌کنید:

Gamefa 8/10

بازی WWE 2K24 بدون شک کامل‌ترین نسخه‌ی سری در چند سال اخیر است که تجربه‌ای سرگرم کننده و فوق‌العاده لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و صد البته، هنوز از مشکلات مختلف مانند هوش مصنوعی با عملکرد سینوسی و باگ‌های گرافیکی رنج می‌برد. این سری تا رسیدن به سطح ایده‌آل همچنان نیاز به پیشرفت و بهبود دارد، اما مطمئنآً از لحاظ سرگرم‌کنندگی بسیار موفق عمل می‌کند.

مصطفی زاهدی

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

Daily Star 9.6/10

بی‌نقص بودن هدفی است که به سختی می‌توان به آن دست پیدا کرد، به خصوص در دنیای بازی‌های ویدیویی؛ اما WWE 2K24 فراتر از بازی‌های قبلی عمل کرده و به این سطح کیفی نزدیک می‌شود.

God is a Geek 9/10

WWE 2K24 بهترین نسخۀ سری به حساب می‌آید که به هر حالت (Mode)، شخصی‌سازی و به طور کلی گیم‌پلی موراد جدید کوچک و بزرگی اضافه کرده است. این بسیار خوشایند است که می‌بینیم عناوین WWE 2K دوباره به اوج خود بازگشته‌اند. اگرچه همچنان داستان‌های MyRISE کمی احمقانه هستند و MyGM می‌تواند از نظر به وجود آوردن تعادلی درست و صحیح سردرگم و خسته‌کننده ظاهر شود، اما همچنان درگیر تمامی محتویاتش شدم. بازی از هر دو حیث استیج و انیمیشن کاراکترها عالی عمل می‌کند. اگرچه برخی صداپیشگی‌ها مصنوعی هستند، اما همچنان این نسخه را بسیار دوست داشتم.

ShackNews 8/10

WWE 2K24 پر از ویژگی‌های مختلف است که با برخی از آن‌ها آشنایی دارید و برخی هم یا جدید هستند یا با روکش جدیدی ارائه می‌شوند. حالت Showcase به تنهایی قیمت بازی را توجیه می‌کند، اما فهرست بلند بالای شخصیت‌ها و سیستم‌های عمیق باعث شدند من ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی کنم.

Dot Esports 7/10

WWE 2K24 باری دیگر بهترین‌ها در بازی‌های ورزشی را به ارمغان می‌آورد که الهامی عجیب و عالی از جهان WWE دارد.

Impulsegamer 6.6/10

WWE 2K24 یک بازی خوب است و به سمت کشتی‌کج رویایی‌ای که در ذهن داریم حرکت می‌کند، اما در حال حاضر در نوک قله قرار ندارد.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا