اخبار بازی

نقدها و نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape منتشر شدند

گیمفا

نقدها و نمرات بستۀ‌الحاقی Destiny 2: The Final Shape در حال انتشار هستند. با بخش نتیجه‌گیری برخی از بررسی‌ها همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

The Enemy 10/10

در نهایت، The Final Shape یک رستگاری برای بانجی و پایا‌ن‌بندی پر‌ زرق و برق برای Destiny 2 است. مواردی مانند داستان عالی، فعالیت‌های جالب و محتویات بسیار برای انواع پلیرها، در بسته‌الحاقی دیده می‌شود. اما به عنوان محتوایی که قرار بود طرفداران را در رابطه با آینده امیدوار کند (در رابطه با Episodes)، چیزی فراتر یک نام جدید برای همان محتویات قبلی نیست. اختتامیۀ یک حماسۀ ۱۰ ساله عالی بود و نشان می‌دهد که در دنیای Destiny چیزهای بسیار وجود دارند که هنوز کشف نشده‌اند. اما اگر بازی پس از این هیچ تغییر بزرگ و قابل توجه‌ای به خود نبیند، می‌توان بستۀ‌الحاقی The Final Shape را آخرین ایستگاه دانست.

IGN 9/10

پتانسیل موجود در Destiny 2 هنگاهی که ۷ سال پیش برای اولین بار بسته‌الحاقی The Red War را تجربه کردم، برایم آشکار بود، اما بانجی تا The Final Shape هیچگاه متوجۀ پتانسیل‌ موجود نشد. این اختتامیه از نظر داستانی موفق می‌شود تا یک پایان رضایت‌بخش را به ارمغان بیاورد. raid حماسی و درگیرکننده است، کلاس‌های زیرشاخه‌ای Prismatic به مبارزات نفس تازه‌ای می‌دهند و فکشن جدید دشمنان نیز تنوعی که نیاز بود را محیا می‌کند. هیچ‌یک از این نقاط قوت، سیستم‌های نقش‌آفرینی گیج‌کننده، مشکلات واحدهای پولی و خطوط داستانی را برطرف نمی‌سازند، اما بعد از مدت‌ها، برای اولین بار می‌توانم بگویم که این ایرادات قابل چشم‌پوشی هستند، زیرا در انتهای تونل نوری دیده می‌شود.

XboxEra 7/10

Destiny 2: The Final Shape طراحی هنری فوق‌العاده، گیم‌پلی سرگرم‌کننده و یک کلاس زیرشاخه‌ای جذاب را در کنار داستانی حوصله‌سربر و پر از کلیشه ارائه می‌دهد. آن بازیابی‌ای که انتظارش را داشتیم رخ نداده، اما همچنان سرگرم‌کننده است. اگر احساس می‌کردید که دیگر از تجربه Destiny خسته شده‌اید، گسترش‌دهندۀ جدید کمکی به شعله‌ور شدن انگیزۀ شما نخواهد کرد. اما اگر می‌خواهید از داستانی ناامیدکننده چشم‌پوشی و یک مکان جدید با سرگرمی‌های تازه را تجربه کنید، احتمالا بعد از رفع مشکلات سرور، ۵۰ دلار ارزشش را داشته باشد.

میانگین نمرات نسخه PC بازی در وبسایت متاکریتیکنقدها و نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape منتشر شدند -میانگین نمرات نسخه PS5 بازی در وبسایت متاکریتیکنقدها و نمرات بازی Destiny 2: The Final Shape منتشر شدند -میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا