اخبار بازی

نسخه PC بازی Final Fantasy 16 در مراحل پایانی بهینه‌سازی قرار دارد

گیمفا

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده عنوان Final Fantasy 16، توضیحات جدیدی را در خصوص پروسه ساخت نسخه‌ی PC این بازی ارائه داده است.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در حال آماده شدن برای انتشار بسته‌الحاقی پولی Final Fantasy 16: The Rising Tide در بهار است، اما در عین حال روی نسخه‌ی PC این بازی کار می‌کند. تهیه‌کننده نائوکی یوشیدا اخیراً در مصاحبه با Game Informer اعلام کرد که نسخه‌ی PC این اثر در مراحل پایانی بهینه‌سازی است.

وی در این باره اظهار داشت:

در خصوص روند توسعه‌ی نسخه‌ی PC باید بگویم که در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد. زمان انتشار این نسخه به مشخص شدن سیستم مورد نیاز و مشخصاتی که بازیکنان برای اجرای بازی نیاز دارند، بستگی خواهد داشت. ما در حال حاضر روی آن کار می‌کنیم، اما به طور طبیعی مشخصات سیستم مورد نیاز تا حدودی بالا هستند. در خصوص تاریخ انتشار نسخه‌ی PC و زمان اعلام آن به کمی زمان بیشتر نیاز داریم.

تیم توسعه‌دهنده الزامات سخت افزاری را زودتر اعلام می‌کند و حتی یک نسخه دمو را برای کمک بیشتر به بازیکنان PC ارائه می‌دهد.

برای انجام این کار، ما به دنبال انتشار دمو برای نسخه PC نیز هستیم. ما نمی‌توانیم در مورد جزئیات زمان انتشار بازی صحبت کنیم اما یک چیز مسلم است: زمان انتشار بازی خیلی دور نخواهد بود. پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

نسخه PC بازی Final Fantasy 16 به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۲۳ وارد پروسه‌ی توسعه شد. این نسخه احتمالاً علاوه بر بازی اصلی شامل همه‌ی بسته‌های الحاقی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا