اخبار بازی

میازاکی با وجود این که رئیس FromSoftware است، اما ۹۵ درصد وقت خود را صرف کارگردانی می‌کند

گیمفا

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) گفت که پشت‌ میز نشینی و سبک زندگی یک مدیر ارشد، هرگز مورد علاقه او نبوده است.

کارگردان بازی Elden Ring که به واسطه‌ی موفقیت خارق‌العاده‌ی عناوین خود، در سال ۲۰۱۴ به سِمَت ریاست FromSoftware رسید، در مصاحبه‌ای با Guardian اعلام کرد که سبکِ زندگی یک مدیر ارشد هرگز مورد علاقه او نبوده است.

میازاکی به گاردین گفت:

از این که به رشد و پرورش کارگردان‌های جوان‌تر که مسیر آینده‌ی شرکت را رقم خواهند زد کمک می‌کنم، لذت می‌برم. اما نشستن در یک دفتر به صورت تمام وقت، سبک کاری من نیست. ترجیح می‌دهم دست به کار شوم و به ساخت بازی‌ها ادامه دهم. از این طریق امیدوارم بتوانم فرآیند کاری‌ام را به نسل جدیدی از استعدادها منتقل کنم.

وی همچنین ادامه داد:

تقریبا ۱۰ سال است که عنوان ریاست استودیو را برعهده دارم، اما می‌توانم بگویم که ۹۵ درصد از کارهایی که در این شرکت انجام می‌دهم و نحوه‌ی گذراندن وقتم، معطوف به ساخت و کارگردانی بازی‌ها است. با این اوصاف، می‌توان گفت که تنها حدود ۶ ماه سابقه‌ی واقعی در زمینه‌ی مدیریت اجرایی دارم!

میازاکی اولین بار با کارگردانی بازی Demon’s Souls به شهرت رسید. این بازی که هسته‌ی اصلی سری سولز به شمار می‌رود، در زمان عرضه‌ مورد توجه قرار نگرفت، اما نهایتا به یک اثر کلاسیک محبوب تبدیل شد و بیش از یک دهه بعد، نسخه‌ی ریمیک آن توسط استودیوی Bluepoint برای PS5 عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا