اخبار بازی

مهمان ناخوانده جدید! T-1000 شخصیت جدید مورتال کامبت ۱ است

دنیای بازی

به گفته آقای اندرو مرگادو (Andrew Morgado)، صداپیشه شخصیت Reptile کارکتر T-1000 از فیلم «Terminator 2: Judgment Day» شخصیت جدید مورتال کامبت ۱ خواهد بود. مرگادو مشخص نکرد دقیقا چه زمانی به جمع مبارزان ملحق می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

تقریبا از زمان معرفی بازی Mortal Kombat 1، استودیو NetherRealm دائما با انتشار اخبار، تریلر و ویدیوهای مختلف از روند ساخت این بازی در تلاش بوده ضمن بازاریابی برای این عنوان، رضایت مخاطبان نیز جلب کند. به نظر می‌رسد این روند فعلا ادامه دارد. سازندگان در هفته‌های اخیر فعالیت بازاریابی خود را دو چندان کرده‌اند و از تیزر و مصاحبه‌های مختلف گرفته تا انتشار تبلیغات مختلف در سطح خیابان‌های بزرگ، دائما در تلاش هستند حداکثر توجهات را به محصول خود جلب کنند. البته هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین عرضه اطلاعات بیشتر به مخاطبان شود. اطلاعات و ویژگی‌های جذاب بدون شک نقش بسزایی در ایجاد هایپ میان طرفداران دارد. این اطلاعات می‌تواند به صورت رسمی از سوی سازندگان یا حاصل بازخورد مخاطبان باشد.

البته همواره مخاطبان از راه‌های دیگر نیز می‌توانند اطلاعات جدیدی درباره بازی کسب کنند. لیکرها و اینسایدرها یکی از این راه‌ها هستند اما، چنانچه یکی از اعضای سازنده این اطلاعات را سهوا یا عمدا فاش کند، به مراتب از اعتبار بالاتری برخوردار خواهند بود. اخیرا آقای اندرو مرگادو (Andrew Morgado)، صداپیشه شخصیت Reptile در مصاحبه‌ای درباره تجربه حضور و همکاری با استودیو ندررلم و دیدار با بازیگران دیگری همچون خانم راندا رزی (Ronda Rousey) صحبت کرده است. آقای مرگادو در ادامه به این مسئله اشاره می‌کند که آقای رابرت پاتریک (Robert Patrick) مدتی به عنوان بازیگر مهمان در استودیو حضور داشته تا در نقش T-1000 هنرنمایی کند. به نظر می‌رسد شخصیت منفی فیلم «Terminator 2: Judgment Day» شخصیت جدید مورتال کامبت ۱ است. هنوز سازندگان نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

بازی مورتال کامبت ۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا