اخبار بازی

فعلا منتظر کنسول دستی Steam Deck 2 نباشید

دنیای بازی

آقای جی شاو (Jay Shaw)، طراح ارشد استیم دک اعلام کرد عرضه کنسول دستی Steam Deck 2 فعلا جزو اولویت‌های شرکت ولو نیست و تاریخ تعیین نشده است و در نتیجه مخاطبان بهتر فعلا منتظر نسل بعدی این دستگاه نباشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت ولو که با استیم دک تضمیم گرفت به نوعی وارد رقابت کنسول شود و ظاهرا برای تمام جوانب و موانع این راه برنامه ریزی کرده‌است. ولو وعده‌هایی بزرگ و جسورانه‌ای را درباره این دستگاه به مخاطبان داد و به آن‌ها اطمینان می‌داد تمامی بازی‌هایی که روی پلتفرم استیم عرضه شوند، به راحتی روی این دستگاه نیز اجرا خواهند شد. مسلما ادعاهای ناشر برای بسیاری جالب توجه و تحسین برانگیز بود و به همین دلیل بسیاری از اهالی رسانه و مخاطبان در انتظار عرضه استیم دک و بررسی عملکرد آن بودند. حال که نزدیک به دو سال از عرضه این محصول می‌گذرد و تب و تاب برای خرید آن فروکش کرده، ولو تصمیم گرفته با عرضه یک مدل جدید بار دیگر هیجان را به مخاطبان تزریق کند.

اما چه زمانی نوبت به عرضه کنسول دستی Steam Deck 2 می‌رسد؟ پاسخ این سوال را آقای جی شاو (Jay Shaw)، طراح ارشد استیم دک می‌دهد. آقای شاو در مصاحبه با رسانه IGN گفت: “به نظرم مدت زمانی نسبتا طولانی (تا عرضه استیم دک ۲) باقی مانده است. راستش ما هنوز تاریخ مشخصی را تعیین نکرده‌ایم. فکر می‌کنم فعلا منتظر باشیم تا تکنولوژی بهتری و پیشرفته‌تری در اختیار داشته باشیم و تیم سازنده نیز اشتیاق تولید و طراحی سخت افزار جدید را پیدا کند.”

اواخر هفته گذشته شرکت ولو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از کنسول دستی Steam Deck OLED رونمایی کرد. مدل OLED دو باندل مختلف دارد. باندل اول با SSD به طرفیت ۵۱۲ گیگابایت، یک کیف محافظ و پروفایل استیم، به قیمت ۵۵۰ دلار و باندل دیگر با یک کابل شارژ ۲.۵ متری، گلس محافظ با لب‌های مدور، تم کیبرد مجازی و کارت SSD با ظرفیت ۱ ترابایت با قیمت ۶۵۰ دلار در تاریخ ۲۵ام آبان ماه روانه بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا