اخبار بازی

فروش میلیونی بازی Lies of P در کمتر از یک ماه

دنیای بازی

استودیو NEOWIZ با انتشار یک توئیت اعلام کرد میزان فروش بازی Lies of P از زمان انتشار بازی به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است و از هواداران بابت حمایت‌هایشان صمیمانه سپاس گذاری کرد. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی در دسترس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمانی که استودیو Round 8 اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی در زیر ژانر سولز لایک با الهام از بازی بلادبورن است، انتظارات و هیجان برای تجربه نسخه تاریک و گوتیک جهان پینوکیو بسیار بالا بود و باید گفت تا پیش از عرضه بازی تمامی نمایش‌های بازی، مصاحبه‌های سازندگان و همچنین بازخوردهای مخاطبان از تجربه نسخه دمو، حاکی از این بود که باید یک بازی خوش ساخت و ارزشمند مواجه هستیم. عنوانی که می‌تواند به یکی از بازی‌های تحسین شده و ماندگار سال ۲۰۲۳ بدل شود. پس از انتشار نیز در این مدت اکثر قریب به اتفاق بازخوردها رضایت بخش هستند و این بازی را تحسین می‌کنند. در واقع همین نقدها و نمرات مثبت از بازی Lies of P سبب شد که برخی از مخاطبان نسبت به خرید بازی ترغیب شوند.

اخیرا سازندگان با انتشار یک توئیت اعلام کردند میزان فروش بازی Lies of P از زمان انتشار بازی به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. این بازی کمتر از یک ماه است که در دسترس است و بدون شک فروش میلیونی دستاورد بزرگی برای این استودیو که پیشتر ناشناس بود، محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این موفقیت چشمگیر باعث شده سازندگان نسبت به ساخت محتوای بیشتر برای بازی ترغیب شوند. این موضوع از طریق آگهی استخدام جدید استودیو فاش شد. البته هنوز نه ناشر و نه استودیو سازنده این موضوع را به صورت علنی اعلام نکرده‌اند.

بازی Lies of P برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا