اخبار بازی

فروش بهتر ریمستر لست آو آس ۲ در مقایسه با Last of Us Part 1 در هفته اول عرضه

دنیای بازی

به گزارش تحلیلگر موسسه Gfk، میزان فروش ریمستر Last of Us 2 طی هفته اول عرضه بهتر از بازی Last of Us Part 1 یا همان ریمیک نسخه اول در مدت مشابه بوده است. ریمستر نسخه دوم هفته گذشته به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ عرضه شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ میلادی، ایام عجیبی برای استودیو ناتی داگ و شرکت سونی بود. در ابتدای سال صحبت‌ها و گمانه زنی‌های زیادی درباره اولین بازی مستقل چند نفره آن‌‎ها که قرار بود در جهان لست آو آس جریان داشته باشد، وجود داشت. در ادامه خبرها حاکی از معرفی زود هنگام این بازی بودند. پس از آن موج تعدیل نیروها در بسیاری از شرکت‌ها آغاز شد و سونی و ناتی داگ نیز از تیغ آن مصون نبودند. همین تعدیل نیرو و عدم رضایت ناشر از پروژه، سبب لغو بازی چند نفره شد و مدتی پس از لغو این پروژه، ناتی داگ از ریمستر بازی لست آو آس ۲ برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. ریمستری که مدتی است روانه بازار شده است.

بازی Last of Us Part 2 Remastered در هفته اول عرضه موفق شد پایین‌تر از هاگوارتز لگسی و EA Sports FC 24 در جایگاه سوم فروش هفتگی در بریتانیا قرار گیرد که برای یک بازی که از عمر آن نزدیک به ۴ سال زمان می‌گذرد، آمار قابل قبولی است. سوال اینجاست که میزان فروش ریمستر Last of Us 2 چقدر است. هرچند هنوز سونی و ناتی داگ آمار دقیقی منتشر نکرده‌اند اما، به گزارش آقای کریستوفر درینگ (Christopher Dring) از رسانه GamesIndustry hdk این ریمستر فروش به مراتب بهتری از بازی Last of Us Part 1 یا همان ریمیک نسخه اول در مدت مشابه داشته است.

این آمار زمانی ارزشمندتر می‌شود که به یاد آوریم لست آو آس پارت ۱ در هفته اول عرضه صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا