اخبار بازی

فامیتسو گزارش کاملی از فروش بازی‌ها و سخت‌افزارها در ژاپن منتشر کرد

گیمفا

فامیتسو داده‌های مربوط به تخمین آمار فروش بازی‌ها و سخت‌افزارها در ژاپن را برای بازه زمانی ۱۶ تیر تا ۲۲ تیر را منتشر کرده است.

طق گزارش منتشر شده، بازی PATAPON 1+2 REPLAY پرفروش‌ترین بازی جدید هفته بود و عنوان Mario Kart World همچنان صدرنشین است. در بخش سخت‌افزار نیز، کنسول نینتندو سوییچ ۲ با فروش تعداد ۷۱,۸۸۵ دستگاه صدر نشین بود. در ادامه می‌توانید لیست کامل مربوط به آمار فروش بازی‌ها و سخت‌افزارها را مشاهده کنید.

فروش نرم‌افزار (مقدار فروش هفتگی به همراه فروش کل):

  • [SW2] Mario Kart World (نینتندو) – ۶۵,۸۵۳ نسخه (مجموع: ۱,۳۶۵,۰۷۲)
  • [NSW] Tamagotchi Plaza (باندای نامکو) – ۱۳,۷۳۶ نسخه (مجموع: ۱۴۰,۱۹۸)
  • [NSW] 1+2 REPLAY (باندای نامکو) – ۸,۸۷۱ نسخه (جدید)
  • [NSW] Mario Kart 8 Deluxe (نینتندو) – ۶,۹۴۴ نسخه (مجموع: ۶,۳۷۳,۲۰۴)
  • [NSW] Animal Crossing: New Horizons (نینتندو) – ۵,۸۲۴ نسخه (مجموع: ۸,۱۶۶,۳۱۶)
  • [NSW] Super Mario Party Jamboree (نینتندو) – ۵,۴۷۸ نسخه (مجموع: ۱,۳۴۳,۷۸۰)
  • [NSW] Minecraft (مایکروسافت) – ۵,۰۲۲ نسخه (مجموع: ۳,۹۳۳,۸۸۹)
  • [PS5] Death Stranding 2: On the Beach (سونی) – ۴,۱۶۲ نسخه (مجموع: ۸۷,۵۹۷)
  • [SW2] Tamagotchi Plaza (باندای نامکو) – ۴,۰۹۵ نسخه (مجموع: ۳۶,۶۹۵)
  • [NSW] FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time (شرکت LEVEL-5) – ۳,۵۸۳ نسخه (مجموع: ۱۴۴,۷۵۸)

در لیست بالا NSW مخفف کنسول نینتندو سوییچ و SW2 مخفف کنسول نینتندو سوییچ ۲ می‌باشد.

فروش سخت‌افزار (مقدار فروش هفتگی به همراه فروش کل):

  • Switch 2 – ۷۱,۸۸۵ (مجموع: ۱,۶۰۲,۷۱۱)
  • Switch OLED Model – ۶,۱۶۶ (مجموع: ۹,۰۹۲,۰۷۷)
  • Switch Lite – ۴,۸۲۸ (مجموع: ۶,۶۰۹,۵۱۱)
  • PlayStation 5 – ۴,۲۶۰ (مجموع: ۵,۷۱۷,۴۹۱)
  • Switch – ۲,۴۱۷ (مجموع: ۲۰,۱۲۲,۹۶۶)
  • PlayStation 5 Pro – ۲,۰۶۴ (مجموع: ۲۲۹,۶۲۶)
  • PlayStation 5 Digital Edition – ۹۳۸ (مجموع: ۹۷۹,۰۵۳)
  • Xbox Series S – ۱۱۸ (مجموع: ۳۳۸,۷۰۲)
  • Xbox Series X – ۵۴ (مجموع: ۳۲۰,۹۸۲)
  • Xbox Series X Digital Edition – ۷۵ (مجموع: ۲۱,۰۶۳)
  • PlayStation 4 – ۳۰ (مجموع: ۷,۹۲۹,۷۵۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا