اخبار بازی

طراح بازی Overwatch: ما در حال فاصله گرفتن از قهرمانان عجیب و رفتن به سمت شخصیت‌های جذاب‌تر هستیم

گیمفا

طراح بازی Overwatch می‌گوید آن‌ها در حال فاصله گرفتن از قهرمانان عجیب و غریبی مانند Ramattra و Wrecking Ball و رفتن به سمت شخصیت‌های جذاب‌تر و مرسوم‌تری هستند.

با نزدیک شدن به معرفی قهرمانان جدیدی به نام Wuyang در فصل هجدهم بازی Overwatch 2، شرکت بلیزارد بار دیگر درباره‌ مسیر تازه‌ای که در طراحی شخصیت‌های این بازی محبوب دنبال می‌کند، صحبت کرده است. داریل تان، طراح ارشد کانسپت‌های بازی Overwatch، اخیراً در گفت‌ و گویی تایید کرد تیم توسعه پس از عرضه‌ نسخه دوم بازی، تمرکزش را روی خلق کاراکترهایی گذاشته که بازیکنان بتوانند به راحتی با آن‌ها ارتباط عاطفی عمیق‌تری برقرار کنند.

به گفته‌ تان، طراحی‌های جدید بر فلسفه‌ آرمان‌گرایی استوار هستند. او همچنین اشاره کرد قهرمانان جدید باید در ظاهر، توانایی‌ها و سبک زندگی‌شان الهام‌ بخش باشند. همین رویکرد باعث شده شرکت بلیزارد از ایجاد شخصیت‌های غیرمعمول و عجیب‌ و غریبی مثل Wrecking Ball و Ramattra فاصله بگیرد و بیشتر به سمت قهرمانانی با ظاهر و ویژگی‌های متعارف و جذاب حرکت کند. البته او تأکید کرد که هنوز هم جایگاهی برای این کاراکترهای خاص وجود دارد و در آینده این قهرمانان به صورت تصادفی به جمع شخصیت‌های موجود اضافه خواهند شد.

با این وجود، این تغییر رویکرد برای برخی طرفداران چندان هم خوشایند نیست. در بازی Overwatch 1 شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل Roadhog و Zarya بودیم که طراحی متفاوت و جسورانه‌ای داشتند. اما در نسخه دوم، بخش زیادی از قهرمانان جوانانی خوش‌ چهره و معمولی بودند. برخی منتقدان معتقدند شرکت بلیزارد با هدف طراحی و فروش آسان‌تر اسکین‌های این تغییر را اعمال کرده است.

با این حال، معرفی Wuyang نشان می‌دهد بلیزارد تلاش می‌کند عمق بیشتری به داستان‌ها و تجربه‌ بازیکنان ببخشد. داستان این قهرمان جدید بر موضوعاتی مثل فشارهای خانوادگی، احساس گناه و جستجوی مسیر تکامل تمرکز دارد که برای مخاطبان آسیایی مفاهیمی آشنا و قابل درک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا