اخبار بازی

شکست Gotham Knights جدایی برخی از توسعه‌دهندگان WB Montreal را در پی داشته است

گیمفا

اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌دهد شکست و عدم موفقیت بازی اکشن نقش‌آفرینی Gotham Knights منجر به جدایی رهبران بخش خلاقیت این اثر از استودیوی WB Montreal شده است.

فلور مارتی (Fluer Marty)، تهیه‌کننده سابق شاغل در WB Montreal که اخیراً بر روی بازی Gotham Knights کار کرده بود، با انتشار پستی در توییتر خود جدایی خود را از استودیوی مذکور اعلام کرد. وی خاطرنشان کرد اگرچه می‌دانست که این جدایی تصمیم صحیحی برای او محسوب می‌شود و واقعاً از آنچه که در آینده در انتظار اوست هیجان‌زده است، اما در مورد ترک این استودیو احساسات متناضی دارد.

مارتی اظهار داشت که به دلیل رها کردن همکارات خود احساس گناه می‌کند و با غم و اندوه WB Montreal را ترک می‌کند. او همچنان اشاره نمود که به زودی یک ماجراجویی کاملاً جدید را آغاز خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که فلور مارتی تنها فردی نیست که اخیراً WB Montreal را ترک کرده است. پروفایل‌های لینکدین برخی از اعضای برجسته تیم توسعه‌دهنده Gotham Knights نشان می دهد که افرادی دیگری نیز از استودیو خارج شده اند. همچنین برخی دیگر از اعضای باقی مانده نیز روی پشتیبانی از بازی‌های Mortal Kombat 1 و Wonder Woman کار می‌کنند. بازی دوم آخرین اثری است که فلور ماری پیش از ترک استودیو روی آن کار می‌کرد.

پیش از این گزارش شده بود که استودیوی WB Montreal کار روی ساخت یک بازی کاملاً جدید از جهان DC را آغاز کرده است. این پروژه معرفی نشده از دسامبر سال ۲۰۲۲ در حال تولید بود. بر اساس یک لیست شغلی، مشخص شده که بازی مذکور تنها شامل بخش تک‌نفره خواهد بود و با استفاده از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد.

بازی Gotham Knights در حال حاضر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است.

منبع: Twistedvoxel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا