اخبار بازی

شرکت Take-Two Interactive پنج درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند

گیمفا

طبق گزارش جدید رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg)، کمپانی Take-Two Interactive قصد دارد حدود ۵% از نیروی کار خود را تعدیل نماید.

از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا به حال شاهد موج گسترده‌ای از تعدیل نیرو در استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی بوده‌ایم. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، EA، سونی، SEGA و بسیاری دیگر تعداد قابل توجه‌ای از کارکنان خود را اخراج کرده‌اند و اکنون نام Take-Two Interactive نیز به این فهرست اضافه شده است.

بلومبرگ در گزارش جدید خود می‌گوید کمپانی Take-Two Interactive قرار است ۵% از نیروی کار خود را اخراج کند. تعدیل نیرو بخشی از یک اقدام داخلی به منظور کاهش هزینه است که باعث می‌شود تعداد نامعلومی از بازی‌هایی که در حال توسعه هستند، لغو گردند. این شرکت انتظار دارد تا حدود ۲۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کند که تقریباً ۱۴۰ میلیون دلار آن به دلیل لغو پروژه‌ها خواهد بود.

شرکت Take-Two کمپانی مادر شرکت‌های راکستار (Rockstar)، پرایوت دیویژن (Private Division)، Zynga و ۲K محسوب می‌شود. این کمپانی چندی پیش طی معامله‌ای به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار استودیوی Gearbox را خریداری کرد. این شرکت در حال حاضر چند بازی بزرگ در دست توسعه دارد که می‌توان از GTA 6، بازی بعدی Borderlands و Judas، ساخته‌ی جدید خالق BioShock یعنی کن لوین (Ken Levine)، نام برد. همچنین طبق شایعات اخیر گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد به‌زودی از نسخه‌ی جدید Mafia رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا