اخبار بازی

شرکت Activision استودیوی جدیدی را در لهستان افتتاح می‌کند

گیمفا

شرکت Activision که اکنون جزو زیرمجموعه‌ی مایکروسافت است، به تازگی از تاسیس استودیوی جدیدی به نام Elsewhere Entertainment در کشور لهستان به منظور ساخت یک آیپی AAA خبر داده است.

این دومین استودیوی Activision مستقر در این منطقه خواهد بود که به Infinity Ward Krakow می‌پیوندد. با این حال، این استودیو روی سری Call of Duty کار نمی‌کند. Elsewhere Entertainment یک استودیوی کاملاً جدید است که یک فرنچایز کاملاً جدید را توسعه‌ می‌دهد. این استودیو در شهر ورشو با همکاری منابع آمریکا مستقر است و توسعه‌دهندگان آن سابقه‌ی کار روی فرنچایزهایی مانند The Last of Us، Uncharted، The Witcher 3، Cyberpunk 2077، Far Cry و غیره را در کارنامه‌ی خود دارند.

Elsewhere Entertainment یک استودیوی مستقل محسوب می‌شود که با ایجاد محیطی الهام‌بخش برای ایده‌های جسورانه و متنوع تاسیس شده است. ماموریت استودیو این است که همه را تشویق می‌کند تا به طور خلاقانه به کاوش و همکاری بپردازند تا یک فرنچایز با میراثی ماندگار خلق کنند.

این استودیوی جدید به منابع و ابزارهای Activision دسترسی کامل خواهد داشت. همچنین استودیوی مذکور جستجو برای یافتن بهترین استعدادهای صنعت بازی در سراسر جهان را آغاز می‌کند تا به خلق یک بازی پیشرفته و نسل بعدی کمک کند.

در حالی که فعلاً اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما یکی از سخنگویان اکتیویژن می‌گوید که Elsewhere Entertainment در حال کار بر روی یک بازی روایت محور AAA است و یک فرنچایز کاملاً جدید به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا