شرکت کرافتون میخواهد بازی PUBG را به عنوانی شبیه فورتنایت تبدیل کند

شرکت کرافتون قصد دارد بازی PUBG را از یک عنوان بتل رویال تبدیل به پلتفرمی مثل فورتنایت و روبلاکس برای انتشار محتوا کند.
شرکت کرافتون، توسعه دهنده عنوان PUBG: Battlegrounds، علاقه زیادی به پول دارد و با توجه به این که بازی فورتنایت یکی از پردرآمدترین عناوین حال حاضر است، این شرکت باید واقعاً عاشق فورتنایت باشد. طبق سرنخهای به دست آمده از جلسه اخیر شرکت کرافتون با سرمایهگذاران، آنها قصد دارند مثل فورتنایت، بازی PUBG را به یک پلتفرم برای انتشار محتوا تبدیل کنند.
این مدل جدید، تمرکز بیشتری بر محتوای تولید شده توسط کاربران خواهد داشت تا باعث شود کاربرانی که دیگر PUBG بازی نمیکنند هم در بازی باقی بمانند. احتمال میدهیم در آینده، در بازی PUBG کاربران از تجربیاتی که خلق میکنند، حتی کسب درآمد نیز داشته باشند. با این وجود، هنوز هیچ اقدامی در جهت تبدیل PUBG به یک پلتفرم انتشار محتوای بزرگ انجام نشده. همچنین کرافتون در جلسه اخیرش با سرمایهگذاران، رسماً هیچ جدول زمانیای ارئه نداده است.
کرافتون درباره این مدل جدید گفته است:
ما برای تحقق این هدف در حال توسعه مادهای متنوعی هستیم.
در حال حاضر، ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم برنامه نهایی شرکت کرافتون برای این بازی چیست، اما وقتی به عناوینی مثل فورتنایت و روبلاکس و درآمد رویاییشان نگاه میکنیم، برنامه و نتیجه احتمالی مشخص است. این موضوع صرفاً محدود به شرکت کرافتون نیست. توسعهدهندگان بازی War Thunder نیز به خوبی متوجه ظرفیت و درآمدزایی پلتفرم فورتنایت شدهاند. به همین دلیل، آنها تصمیم گرفتند میلیونها دلار هزینه کنند تا حق استفاده از یک نقشه ساخته شده توسط هواداران بازی فورتنایت را به دست آورند.
برنامههای جدید کرافتون، دلیل علاقه زیاد آنها برای انتقال PUBG به موتور آنریل (Unreal) را هم توضیح میدهد. آنها مدت زیادی است که به چنین موضوعی فکر میکنند. حتی مدیر مالی شرکت اعلام کرده سرعت فرآیند توسعه بالا خواهد رفت تا این انتقال زودتر انجام شود. به تازگی قابلیتهای بیشتری در زمینه پشتیبانی از محتوای تولید شده توسط کاربران به موتور آنریل اضافه شده، بنابراین دلیل علاقه زیاد کرافتون به استفاده از این موتور بازیسازی مشخص است.