اخبار بازی

شروعی جدید با آنریل انجین ۵ | بازی جدید خالق کالیستو پروتکل چیست؟

دنیای بازی

طبق انتشار جدیدترین آگهی‌های شغلی از استودیو Striking Distance، باید منتظر معرفی پروژه‌ی جدیدی از سوی این تیم باشیم که در آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد؛ موقعیت شغلی «انیمانور ارشد گیم‌پلی» در راس این آگهی‌ها قرار دارد. همراه آخرین اخبار ویدیوگیم از وب‌سایت دنیای بازی بمانید.

سال ۲۰۲۲ بود که کمپانی الکترونیک آرتز، بازی The Callisto Protocol را به عنوان اثری ویدیوگیمی از دنیای فرنچایز PUBG و با عناصر نام‌آشنای فرنچایز Dead Space منتشر کرد. بازی از لحاظ انتقادی و تجاری چندان عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و فرصتی برای خروج Glen Schofield (از سران ارشد استودیو) فراهم نمود؛ او چندان از شکست این بازی اکشن ترسناک خشنود نبود. اما اکنون این تیم به دنبال فرصتی بوده تا رویاهای بر باد رفته‌ی خود را بازگردانی کند.

اخیرا آگهی‌های شغلی جدیدی مبنی بر نیاز به استخدام نیروهای توسعه دهنده در نه موقعیت شغلی منتشر شده که جزییات اندکی از بازی جدید استودیو Striking Distance نمایش می‌دهد. از جمله موقعیت‌های اعلام شده، نیاز به حضور یک انیماتور ارشد گیم‌پلی بوده که البته تجربه‌ی وی از کار روی گیم‌پلی تن به تن یا همان Melee امتیاز محسوب می‌شود؛ دستیابی به تجربه‌های پویا و جذاب برای بازیکن و دشمنان از رویارویی با یکدیگر از جمله اهداف استخدام نیرو در این بخش است. ناگفته نماند که موتور آنریل انجین ۵، بستر فنی این بازی معرفی نشده برای توسعه است.

استودیو Striking Distance پس از تاسیس در سال ۲۰۱۹، در آگوست امسال با اخراج ۳۲ تن از نیروهای خود مواجه شد که پس از خروج مدیر اجرایی، یک خبر ناخوشایند محسوب می‌شد؛ تیم هم‌اکنون با ۹۰ نفر به کار خود ادامه می‌دهد. نکته‌ی جالب، سابقه‌ی درخشان Glen Schofield است که چندان خروج او را نکته‌ی مثبتی نشان نمی‌دهد؛ او از مدیران سابق استودیو اسلجهمر گیمز و ویسکرال گیمز (تیم سابق توسعه دهنده‌ی Dead Space) بوده که به نظر می‌رسد در اولین تجربه‌ی خود مستقل خود شکست بدی خورده است.

در نهایت، فعلا بازی The Callisto Protocol از هدف‌گذاری فروش پنج میلیون نسخه‌ای تنها به فروش دو میلیون نسخه دست یافته که خبر مثبتی به نظر نمی‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا