اخبار بازی

شایعه: Call of Duty با جایزه ۳ میلیون دلاری در جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی حاضر خواهد بود

گیمفا

اطلاعات به دست آمده از کد وب‌سایت رسمی جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی نشان می‌دهد که Call of Duty ممکن است با مجموع جوایز ۳ میلیون دلاری در این رویداد حاضر شود.

این شایعه که به تایید چند منبع مطلع رسیده، اشاره دارد که Call of Duty با برگزاری مسابقات Modern Warfare 3 و Warzone در جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی حضور خواهد داشت. مجموع جوایز این مسابقات کمی کمتر از ۳ میلیون دلار بوده که بخشی از جایزه ۴۵ میلیون دلاری برنامه‌ریزی شده برای جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی خواهد بود.

بنا بر اطلاعات فاش شده، وب سایت جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیکی دارای کدی است که جوایز مسابقات را نشان می‌داد. این کد اکنون از وبسایت حذف شده است، اما عده‌ای توانستند نسخه‌ای از آن را ذخیره کنند:

Name“:“COD: MW3“,“PrizeMoney“:[“$$۱,۸۰۰,۰۰۰“],“StartDate“:“۲۰۲۴-۰۸-۱۵“,“EndDate“:“۲۰۲۴-۰۸-۱۸
Name“:“COD: Warzone“,“PrizeMoney“:[“$$۱,۰۰۰,۰۰۰“],“StartDate“:“۲۰۲۴-۰۷-۰۳“,“EndDate“:“۲۰۲۴-۰۷-۰۶

این کد که صحت آن توسط منابع مطلع تأیید شده، بیان می‌کند که مسابقات Modern Warfare 3 از ۱۵ تا ۱۸ آگوست (۲۵ تا ۲۸ مرداد) با مجموع جوایز ۱.۸ میلیون دلار و مسابقات Warzone از ۳ تا ۶ جولای (۱۳ تا ۱۶ تیر) با مجموع جوایز ۱ میلیون دلار، برنامه ریزی شده است. هرچند که هنوز وب‌سایت رسمی مسابقات در تایید یا رد این موضوع، مطلبی منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا