اخبار بازی

شایعه: ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic هنوز توسط Saber Interactive در حال توسعه است

گیمفا

روزنامه‌نگار، جیسون شرایر (Jason Schreier)، گفته است که برخلاف گزارش‌های اخیر، برخی افراد در استودیوی سابر اینتراکتیو (Saber Interactive) هنوز بر روی بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic کار می‌کنند.

ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic از زمان معرفی خود در گردابی از درام‌های پشت صحنه گرفتار شده است، به طوری که توسعه آن از استودیوی Aspyr Media گرفته شد و در سال گذشته به تیم سابر اینتراکتیو محول گشت.

اخیراً بازی با یک تاخیر تا زمان نامعلوم مواجه شد. به تازگی نیز جف گراب (Jeff Grubb) گفت که توسعه نسخه بازسازی به طور کلی متوقف شده و حتی در سابر اینتراکتیو هم این سوال پیش می‌آید که آیا محصول مورد بحث ما روشنایی روز را خواهد دید یا خیر؟

با این حال، به نظر می‌رسد که توسعه بازی ممکن است به طور کامل متوقف نشده باشد. در پست اخیر ResetEra، جیسون شرایر اظهار داشت که با دو نفر در سابر اینتراکتیو صحبت کرده و آن‌ها به او گفته‌اند که هنوز روی بازی کار می‌کنند.

گرچه که به نظر می‌رسد تا حدودی در حال توسعه باشد، اما جیسون شرایر سؤالاتی را نیز در مورد اینکه بازی مذکور هرگز منتشر می‌شود؟ یا اینکه چه شکلی خواهد داشت؟ مطرح می‌نماید. او نوشت:

«آیا در حال توسعه است؟» و «آیا واقعا روزی منتشر خواهد شد؟» دو سوال بسیار متفاوت هستند. سومین سوال نیز این است که «اگر روزی این محصول عرضه شود، واقعا چه شکلی خواهد داشت؟»

با دو نفر در سابر اینتراکتیو صحبت کردم و هر دو می‌گویند که در حال حاضر روی آن کار می‌کنند، بنابراین باور نمی‌کنم که شایعات و گزارشات مربوط به کنسل شدن بازی درست باشند.

به نوبه خود، شرکت مادر سابر اینتراکتیو، یعنی گروه امبریسر (Embracer Group)، به طور مداوم از اظهار نظر در مورد وضعیت توسعه پروژه، از جمله در اوایل ماه جاری، خودداری کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا