اخبار بازی

شایعه: بازی ایندیانا جونز بتسدا Indiana Jones and the Great Circle نام دارد

دنیای بازی

اخیرا شرکت لوکاس فیلم چندین دامنه جدید را خریداری کرده که به نظر می‌رسد به نام بازی ایندیانا جونز، محصول جدید استودیو ماشین گیمز اشاره دارد. بر این اساس نام این اقتباس «Indiana Jones and the Great Circle» خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به سه سال از معرفی بازی Indiana Jones زمان می‌گذرد. در آن دوران هنوز شرکت بتسدا به صورت رسمی به زیر مجموعه مایکروسافت اضافه نشده بود و حال علاوه بر این شرکت، شرکت اکتیویژن نیز بخشی از خانواده ایکس باکس هستند. این بازی تنها با انتشار یک تیزر کوتاه رونمایی شد و حضور شرکت لوکاس فیلم به عنوان یکی از تیم‌های سازنده نیز در این تیزر تایید شد. فارغ از این اطلاعات، دیگر جزئیات چندانی از این بازی در دسترس نیست و حتی نام کامل و رسمی آن نیز هنوز به صورت رسمی تعیین نشده است. با این احوال به نظر می‌رسد یکی از کاربران موفق شده نام رسمی بازی را کشف کند.

این کاربر توئیتر که Kurakasis نام دارد مدعی است موفق شده به نام بازی ایندیانا جونز پی ببرد. این کاربر با بررسی‌هایی که انجام داده، موفق شده به این نکته پی ببرد که اخیرا شرکت لوکاس گیمز چندین دامنه جدید را به ثبت رسانده است که از جمله‌ آن‌ها دو دامنه indianajonesandthegreatcircle.com و indianajonesandthegreatcirclegame.com اشاره کرد. بر این اساس وی معتقد است محصول جدید استودیو ماشین گیمز «Indiana Jones and the Great Circle» نام دارد.

هنوز بتسدا و لوکاس فیلم نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند. بر اساس شایعات این بازی قرار است طی سال میلادی جاری روانه بازار شود و اولین تریلر گیم‌پلی در جریان رویداد Xbox Developer_Direct به نمایش در می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا