اخبار بازی

شایعه: استودیوی Rocksteady در شرف تعطیلی قرار دارد

گیمفا

به نظر می‌رسد که شکست بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تمامی جنبه‌ها، به تعطیلی یا تعدیل حداکثری نیرو در استودیوی Rocksteady منجر خواهد شد.

اخیراً شرکت برادران وارنر تایید کرده بود که بازی ۲۰۰ میلیون دلار به آن‌ها ضرر رسانده است و یک شکست تجاری کامل محسوب می‌شود. حالا یک یوتیوبر به تعطیلی Rocksteady، خالق بازی Suicide Squad، اشاره دارد. یوتیوبری به نام Vara Dark در پلتفرم X نوشت:

اگرچه من زیاد در مورد اطلاعات داخلی و محرمانه صحبت نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم این یکی را همۀ ما می‌توانستیم حدس بزنیم. پس از عملکرد افتضاح Suicide Squad: Kill The Justice League، شرکت Warner Bros به صورت داخلی دربارۀ تعطیلی Rocksteady یا تعدیل نیروی گسترده پیرامون ۲۵۰ نیروی کار آن صحبت می‌کند.

سفتون هیل (Sefton Hill) و جیمی واکر (Jamie Walker)، موسسان راکستدی (Rocksteady)، یک سال قبل از عرضۀ Suicide Squad استودیو را ترک کردند و مدتی بعد، استودیوی جدیدی تحت نام HundredStar Games را تشکیل دادند. این استودیو هم‌اکنون از طریق وبسایت رسمی خود در حال استخدام مجرب‌ترین سازندگان صنعت گیم است. طی چند ماه اخیر، آن‌ها اعضای ارشد توسعۀ خود را از میان توسعه‌دهندگان سابق راکستدی استخدام کرده‌اند. طبق گزارشی معتبر، HundredStar Games با همکاری Xbox و بهره‌گیری از موتورگرافیکی Unreal Engine 5، یک بازی اکشن-ماجراجویی تک‌نفره با استاندارد AAA تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا