اخبار بازی

سازنده Lies of P در حال کار بر روی یک دنباله است

گیمفا

کارگردان بازی Lies of P، یعنی جی وون چوی (Ji Won Choi)، می‌گوید که استودیوی Neowiz کار بر روی یک دنباله‌ را برای این محصول نقش آفرینی و سولز-لایک آغاز کرده. با گیمفا همراه باشید.

Lies of P ممکن است در کمتر از چند ماه پیش منتشر شده باشد، اما توسعه‌دهنده و ناشر آن، یعنی استودیوی Neowiz، در حال حاضر به آینده و چگونگی ادامه گسترش این IP پس از اولین موفقیت خود نگاه می‌کند.

جی وون چوی، کارگردان بازی، در نامه‌ای ویدیویی که اخیراً منتشر شد، اعلام کرده که یک DLC داستانی برای Lies of P در دست ساخت قرار دارد، در حالی که همزمان تأیید نمود یک دنباله کامل نیز برای آن در نظر گرفته شده. جی وون چوی:

بالاترین اولویت ما توسعه DLC و کار بر روی یک دنباله است. تیم توسعه‌دهنده تلاش قابل توجه‌ای دارند و طوفان فکری و جنبه‌های مختلف پروژه‌ها را بررسی می‌کنند.

اگرچه پیش از این نشانه‌هایی از در دست توسعه بودن DLC به گوش می‌رسید، اما هیچ خبری مبنی بر برنامه‌ریزی برای ساخت دنباله‌ای از بازی Lies of P منتشر نشده بود، بنابراین حالا که شاهد تایید شدن برنامه‌ها هستیم، قطعاً اتفاق خوشایندی است، خصوصا در زمانی که خود بازی همین چند هفته پیش عرضه شد.

با نگاه به موفقیتی که Lies of P از آن برخوردار بوده، منطقی است که Neowiz به دنبال ادامه کار بر روی این IP باشد. محصول سولز-لایک و ARPG مورد بحث ما نه تنها مورد تحسین بسیاری از منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است، بلکه با فروش بیش از ۱ میلیون واحد در ماه سپتامبر، علی‌رغم اینکه در گیم پس (Game Pass) نیز موجود بود، به یک موفقیت تجاری مهم رسید.

عنوان Lies of P اکنون بر روی PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا