اخبار بازی

رضایت سازنده بازی Lies of P از عرضه این عنوان روی گیم پس

دنیای بازی

سرپرست بخش خلاقیت استودیو Neowiz، سازنده بازی Lies of P در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد عرضه این بازی روی گیم پس بهترین تصمیمی بود که آن‌ها درباره آن گرفته‌اند و هر دو طرف از این همکاری بسیار بهره مند شده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در میان بازی‌های متعدد و بعضا مشابه‌ای که در زیر ژانر سولز-بورن ساخته می‌شوند، گاهی عناوینی یافت می‌شوند که به لطف فضاسازی، جهان یا حتی داستان و گیم‌پلی، خود را از سایر بازی‌های این زیر ژانر متمایز می‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود مورد توجه مخاطبان قرار گیرند.  بازی Lies of P جزو همین دسته است، این عنوان پیش از عرضه نیز به لطف نمایش‌های خیره کننده خود، منتظران زیادی پیدا کرد و طرفداران برای عرضه آن لحظه شماری می‌کردند . در واقع بازایابی سازندگان از یک سو و همچنین همکاری شرکت مایکروسافت با استودیو Neowiz برای تبلیغات بیشتر Lies of P از سوی دیگر موفقیت را به این عنوان هدیه کردند.

درباره اینکه آیا عرضه بازی‌ها در روز انتشار روی سرویس گیم پس تصمیم درستی است یا خیر، دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. برخی از بازیسازان می‌گویند این تصمیم لطمه سنگینی به میزان فروش محصول آن‌ها می‌زند و برخی دیگر معتقدند این تصمیم باعث شناخته شدن بازی آن‌ها می‌شود. آقای جی وون چوی (Ji Won Choi)، کارگردان Lies of P جزو گروه دوم است. ایشان در مصاحبه‌ای با وبسایت GameRant اعلام کردند به لطف عرضه بازی روی گیم پس، Lies of P توسط میلیون‌ها مخاطب تجربه شده است.

سازنده بازی Lies of P در این باره گفت: “تیم ایکس باکس طیف وسیعی از تبلیغات گوناگون را برای پروژه ما انجام داد. نمی‌تواند عدد دقیقی به شما اعلام کنم اما، به لطف گیم پس میلیون‌ها مخاطب بازی ما را تجربه کرده‌اند و فکر می‌کنم هر دو طرف این این همکاری بسیار بهره‌مند شده‌اند”

بازی Lies of P برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا