اخبار بازی

دنباله بازی Lies of P در دست ساخت است

دنیای بازی

آقای جی وون چوی (Ji Won Choi)، سرپرست بخش خلاقیت استودیو Neowiz در یک پیام ویدیویی اعلام کرد دنباله بازی Lies of P و همچنین یک بسته الحاقی برای نسخه فعلی در این استودیو در دست تولید است. آقای چوی تاریخ دقیقی برای عرضه این دو محصول مشخص نکرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمانی که استودیو Round 8 اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی در زیر ژانر سولز لایک با الهام از بازی بلادبورن است، انتظارات و هیجان برای تجربه نسخه تاریک و گوتیک جهان پینوکیو بسیار بالا بود و باید گفت تا پیش از عرضه بازی تمامی نمایش‌های بازی، مصاحبه‌های سازندگان و همچنین بازخوردهای مخاطبان از تجربه نسخه دمو، حاکی از این بود که باید یک بازی خوش ساخت و ارزشمند مواجه هستیم. عنوانی که می‌تواند به یکی از بازی‌های تحسین شده و ماندگار سال ۲۰۲۳ بدل شود. پس از انتشار نیز در این مدت اکثر قریب به اتفاق بازخوردها رضایت بخش هستند و این بازی را تحسین می‌کنند. در واقع همین نقدها و نمرات مثبت از بازی Lies of P سبب شد که برخی از مخاطبان نسبت به خرید بازی ترغیب شوند.

در حالی که هنوز تب و تاب تجربه بازی داغ است و مخاطبان زیادی در حال تجربه Lies of P هستند، برخی در انتظار محتوای بیشتر و گیم‌پلی جدید برای بازی هستند. مدتی پیش و با توجه به آگهی استخدامی که استودیو Neowiz منتشر کرده بود، احتمال ساخته شدن دنباله بازی Lies of P یا یک DLC برای نسخه اول مطرح شد. حال به صورت رسمی آقای جی وون چوی (Ji Won Choi)، کارگردان بازی در یک پیام ویدیویی تولید هر دو محصول را در استودیو تایید کرد. رونمایی از دنباله یک بازی یا تایید ساخت آن، در فاصله کمتر از یک ماه از عرضه نسخه اول چندان رویداد معمولی در صنعت بازی‌هایی ویدیویی نیست اما، بدون شک یک اتفاق خوشایند است.

بازی Lies of P برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا