اخبار بازی

دسترسی زودهنگام Hades II به‌زودی منتشر می‌شود

گیمفا

بر اساس گفته‌های اخیر استودیوی Supergiant Games، با عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی Hades II چندان فاصله‌ای نداریم.

استودیوی Supergiant Games، سازنده بازی تحسین‌ شده Hades، روز گذشته در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که تست فنی بازی  Hades II که هفته گذشته شروع شده بود، در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) به پایان خواهد رسید.

این استودیو در اعلامیه مذکور، چنین گفت:

از کسانی که در تست فنی Hades II شرکت کردند، تشکر می‌کنیم. این تست به ما کمک کرد تا ایرادات و مشکلاتی که از وجودشان خبر نداشتیم، پیدا کرده و آن‌ها را بر طرف کنیم. این تست در ۲۹ آوریل به پایان خواهد رسید. ما انتظار داریم که نسخه دسترسی زودهنگام Hades II را کمی بعد از اتمام تست فنی منتشر کنیم. از اشتیاق و حمایت شما، بسیار متشکریم!

طبق این گفته‌ها، انتظار می‌رود که دسترسی زودهنگام بازی Hades II، تا چند هفته آینده منتشر شود. سال گذشته، استودیوی سازنده گفته بود دسترسی زودهنگام این اثر در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴، به رایانه‌های شخصی خواهد آمد. بازی Hades II اولین بار در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد. مدتی پیش با شروع شدن تست فنی این عنوان، گیم‌پلی و تصاویر جدیدی از بازی منتشر شد که در اینجا، می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

دسترسی زودهنگام Hades II برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز منتشر خواهد شد. هنوز تاریخی برای عرضه نسخه کامل این بازی، اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا